Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 14:21
Goedenavond,

Ik zit met een vraag, reeds dit apparaat aangesloten (sitecom wireless 300n wl-331) voor een beter netwerk binnen ons studentenhuis. Het is nu geheel ingesteld als een door zend station(bekabeld naar ingang adsl).
Volgens mij als AP.
Helaas is er één of enkele huisgenote die leuk hun limewire continue hebben aanstaan waardoor het onmogelijk is om soms fatsoenlijk te internetten.
Zelf ben ik niet helemaal thuis in de advanced settings van zulke apparaten, maar heb onderzoek gedaan op het internet naar de mogelijkheid om de upload te beperken van de gebruikers, helaas daar geen oplossing kunnen vinden.
ik hoopte een functie te vinden die bijvoorbeeld de upload van een van de grote uploaders kan verlagen naar 10kb/s zodat men normaal kan internetten.
Help mij aub :)

Alvast bedankt voor de moeite,
Groeten Oggy!

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wat jij zoekt is te realiseren met behulp van QoS, VLAN's of gewoon een nette router met leuke configuratiemogelijkheden.

Hint: een Sitecom heeft deze mogelijkheden niet.

Ik weet overigens ook niet welke wel, want ik ben ook (passief) op zoek naar een router die dit kan. Ik word hier in huis ook een beetje moe van mensen die Shareazaa, Limewire en uTorrent laten opstarten bij het aanzetten van hun computer, soms klapt de router er gewoon uit als hier in huis een bepaalde laptop aan gaat :X

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 20-06-2010 22:19 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Onze internet komt binnen in een orange livebox, maar volgens mij is dat helemaal een meuk apparaat, maar enig idee als die dat kan?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Volgens dit topic wel, al is dat alweer vier jaar geleden. Het merk en type Livebox dat jij thuis hebt staan is wel nuttig om te weten ;)

[ Voor 19% gewijzigd door CodeCaster op 20-06-2010 22:26 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Kijk eens of je Sitecom DD-WRT ondersteund?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Als ik in de opties van de livebox kijk zie ik Livebox-6106 als naam. zal nu gaan kijken als ik iets van dd-wrt kan vinden ^^.

edit: geen dd-wrt functie gevonden, alleen radius settings in advanced.

Volgens mij heb ik deze livebox.

Merk Sagem
Type f@st 3202

[ Voor 36% gewijzigd door Oggy op 20-06-2010 22:59 ]

Pagina: 1