Muis en Keyboard stoppen met werken bij login screen.

Pagina: 1
Acties:

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-01 13:43
Goedenavond,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, anders begin ik wanhopig aan een clean install.

Aktie: 10.6 driver van ATI ge de-installeerd.

Probleem: Muis en keyboard werken niet meer v.a. mijn inlog scherm. Het lichtje van mijn keyboard gaat wel even aan, bij elke key die ik indruk. Maar verder niets.

Wat ik heb geprobeerd om op de lossen:
- Nieuwe muis.
- Mujis en keyboard in andere USB
- Met windows CD startup restore.
- Met windows CD Load drivers uitgevoerd.
- Restore point terug gezet.
- 30 minuten gewacht in de hoop dat windows de drivers opnieuw moest installeren.( zelf op high end systemen kan dit lang duren.)

Wie heeft dit probleem nog meer gehad en heeft iemand suggesties voor oplossingen van dit probleem ?

Mobo: MSI 790FX-GD90
CPU: AMD PH II 965 BE
4 Gb Mem DDR3 1600
250 Gb HD van Seagate.
Mouse: G5 logitech
Keyboard: Merc van ZBoard

Bij voorbaat dank......

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:51
Heb je het al eens geprobeerd met een PS/3 Muis / Keyboard? (mits aanwezig op je MB)
Mocht je hier wel mee windows in komen, kan je de USB apparaten aangesloten houden en een kijkje nemen in het apparaatbeheer of ze wel functioneren zoals het hoort.

[ Voor 5% gewijzigd door joon op 20-06-2010 21:45 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mischien een overbelaste usb hub ?, heb je recents niet iets niews bij geplugd op de usb porten ?

Iperf

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-01 12:39

Sebazzz

3dp

Doe even standaard tests, draai een LiveCD van Ubuntu en werkt het dan wel, kan je in de BIOS komen, kan je in veilige modus het gebruiken, enzovoort :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-01 13:43
Euhm, probleem is opeens opgelost.

Heb toch nog eens een windows restore gedaan. Hierbij gaf hij aan dat het een ati app.profiel de installatie was die ik terug ging zetten. was de 2e van 3 restores die ik heb staan.

Nadat ik deze terug had gezet doet alles het opeens weer. Snap er echt geen hout van.

Ubuntu ga ik eens opzoeken. Lijkt me interessant om in te duiken.
Ja ik kon in de BIOS komen.
Veilige modus gaf hetzelfde probleem.

dank voor snelle reacties... ben best blij nu... gelijk maar weer een image maken. (al weer ff geleden...)