Geachte tweakers,
Sinds kort heb ik een ps3 Slim 120gig aangeschaft en deze console bevalt goed. Ik heb de console al de hele tijd op een Samsung T200 scherm hangen wat eigenlijk te klein is en geen full HD resolutie ondersteunt. Nu ben ik opzoek naar een leuk schermpje voor in mijn kamer waarop ik vooral wil gamen en af en toe een Blue Ray film wil bekijken. Mijn eisen voor het scherm zijn:
Eisen:
-Full HD resolutie
-Minimaal 2 HDMI ingangen
-DVI ingang
-LCD/Led
-Mogelijkheid tot het aansluiten van mijn home cinema set
-81 cm of groter
-Niet duurder dan 700 euro het liefst goedkoper natuurlijk
-Ps3 moet er moeiteloos op werken
Vraag aan jullie
Welk scherm raden jullie aan die deze mogelijkheden bezit en binnen mijn budget valt? Door de bomen zie ik het bos niet meer helaas en daarom vraag ik jullie advies en jullie ervaringen?
Bij voorbaat al dank
Sinds kort heb ik een ps3 Slim 120gig aangeschaft en deze console bevalt goed. Ik heb de console al de hele tijd op een Samsung T200 scherm hangen wat eigenlijk te klein is en geen full HD resolutie ondersteunt. Nu ben ik opzoek naar een leuk schermpje voor in mijn kamer waarop ik vooral wil gamen en af en toe een Blue Ray film wil bekijken. Mijn eisen voor het scherm zijn:
Eisen:
-Full HD resolutie
-Minimaal 2 HDMI ingangen
-DVI ingang
-LCD/Led
-Mogelijkheid tot het aansluiten van mijn home cinema set
-81 cm of groter
-Niet duurder dan 700 euro het liefst goedkoper natuurlijk
-Ps3 moet er moeiteloos op werken
Vraag aan jullie
Welk scherm raden jullie aan die deze mogelijkheden bezit en binnen mijn budget valt? Door de bomen zie ik het bos niet meer helaas en daarom vraag ik jullie advies en jullie ervaringen?
Bij voorbaat al dank