Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Rubriekenkiezer tonen/verbergen

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

• Gunirus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:07
Een handige feature, dat knopje onder het Tweakers logo.

Afbeeldingslocatie: http://www.geruis.be/got/1.png

Minder handig is wel het feit dat deze verdwijnt als er een ad staat...

Afbeeldingslocatie: http://www.geruis.be/got/2.png

Misschien is het handig om deze toon/verberg knop onder de banner te plaatsen?

Afbeeldingslocatie: http://www.geruis.be/got/3.png

Het is ook maar een idee... Hoewel, de feature is er, dus plaats ik maar netjes [bug] in men titel.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zo onder de banner is ook zo lelijk... Druk een keer op F5 en je hebt weer een smallere banner en je kunt hem gewoon aanklikken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 12:07

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dirk schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:16:
Zo onder de banner is ook zo lelijk... Druk een keer op F5 en je hebt weer een smallere banner en je kunt hem gewoon aanklikken.
nou, die ASM reclame heb ik zo erg gehad dat ie de hele tijd bleef, ook na F5 en de volgende dag bezoeken (opnieuw) was ie er nog steeds...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Gunirus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:07
Niet dat ik iets tegen reclame heb, maar ik heb wel erg vaak van die brede banners, en het lijkt me niet dat de functionaliteit ondergeschikt is aan de reclame?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Gunirus schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:19:
Niet dat ik iets tegen reclame heb, maar ik heb wel erg vaak van die brede banners, en het lijkt me niet dat de functionaliteit ondergeschikt is aan de reclame?
Nee, maar we gaan er wel van uit dat je het eenmalig inklapt en er dan van af blijft. Niet dat je het steeds opnieuw in- en uitklapt om welke reden dan ook (het mag natuurlijk wel, maar we zijn er gewoon van uit gegaan dat het niet gebeurt). Dus we zijn er van uit gegaan dat de banner niet vaak genoeg komt om echt last van het niet kunnen bedienen van dat blokje te hebben. :)

Als je (vaak) de specifieke frontpages wilt bezoeken kan je natuurlijk ook boven de 'frontpage' knop hoveren en dan de specifieke frontpage uitkiezen.

[ Voor 5% gewijzigd door ACM op 20-06-2010 21:42 ]

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 18:15

Sebazzz

3dp

ACM schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:41:
[...]

Als je (vaak) de specifieke frontpages wilt bezoeken kan je natuurlijk ook boven de 'frontpage' knop hoveren en dan de specifieke frontpage uitkiezen.
Wat is eigenlijk het nut van dat ding dan nog?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Sebazzz schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:59:
Wat is eigenlijk het nut van dat ding dan nog?
Als je 'm uitgeklapt laat is het natuurlijk wel minder moeite dan naar die menu-optie te hoveren, zeker als je de mobile-index wilt openen ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

wontfix

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.