Toon posts:

Fries/Alchohol over tower gevallen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn excuses als dit eerder beantwoord, maar ik kon niet een gelijke topic vinden (Vrijwel alles gaat over laptops).

Ik liet wat cola met alcohol vallen over me complete tower, het viel echter tussen de ruimte van mijn moederbord en hdd's.

Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/5507/stackerinside.jpg

Ik kon geen drank aantreffen op het moederbord zelf, maar wel over de sata en power bekabeling.

De machine zelf werkt nog, alleen ik ben heel bang voor roest. Ik heb de pc lopen drogen met een handdoek en een blower.

Dus hierbij de vraag of jullie nog tips hebben om roest te voorkomen, of zal het allemaal wel wat meevallen?

Alvast bedankt,

Kevin

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:21

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik zou me meer zorgen maken over plakkerige suikervlekken die kortsluiting kunnen veroorzaken, dan over roest.

Sowieso valt er weinig meer te roesten als je het gewoon laat drogen. Geleidende smurrie op allerlei plekken, dat is een ander verhaal.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je zeker wil zijn dat het schoon is zou ik het gewoon schoonspoelen en dan drogen. Dan kan het ook niet gaan roesten.

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-12 16:06

Hoite

Goed verhaal

Alles wat duidelijk nat is geworden zou ik er uit halen en goed laten drogen voordat je alles weer aansluit/aanzet.
moederbord kan je wel laten zitten, maar de rest wat makkelijk te verwijderen is zou ik er even uit halen.

Lekker kort.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:30

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

(jarig!)
Ding is van alu + geverfd. Nee dat roest niet. Persoonlijk zou ik alles eruit halen. Eventjes netjes schoonmaken en weer in elkaar zetten. Weet je het tenminste zeker dat er niets kan gebeuren.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Goed schoonmaken en waar nodig wat spiritus oid gebruiken (In ieder geval met alcohol maar geen cola) om het plak er wat af te krijgen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 19:03
Inderdaad even alles uit elkaar halen en af doen met een doekje.

offtopic:
Mocht er echt een 'fries' (zie topictitel) over je PC heen gevallen zijn, controleer dan even of hij verwondingen heeft opgelopen. Zoja, even je verzekering bellen :P
Pagina: 1