Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:13
Hallo,

Ik was laatst mijn Hi rekening aan het bekijken en het viel me op dat ik 2,10 moest betalen voor internetdiensten,
Beetje onlogisch omdat ik een eindeloos online bundel heb.

Weet iemand waarvoor deze 2,10 zijn?

Hi bellen heeft voor mij niet zoveel zin omdat ik daar geen goede ervaringen mee heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gangster93 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:47:
Hi bellen heeft voor mij niet zoveel zin omdat ik daar geen goede ervaringen mee heb gehad.
Dus, wil je dat wij het je vertellen :?

Hi stuurt jou die rekening, dus Hi kan jou vertellen waar die kosten vandaan komen. Online kun je je uitgebreide rekening bekijken, daar zal wel staan waar die extra kosten vandaan komen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
CodeCaster schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:49:
[...]

Dus, wil je dat wij het je vertellen :?

Hi stuurt jou die rekening, dus Hi kan jou vertellen waar die kosten vandaan komen. Online kun je je uitgebreide rekening bekijken, daar zal wel staan waar die extra kosten vandaan komen.
Hi helpdesk of hoe je het wilt noemen draait altijd om de feiten heen en geven dus geen antwoord.

Bij uitgebreide rekening op internet staat Internetdiensen 2,10 en bij gesprek specificatie -> internetdiensten -> Internet 2,10.

Het staat er niet bij, ik wil weten of Hi mij 2,10 mag laten afrekenen voor iets waar ik een eindeloos bundel voor heb afgesloten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Is dat niet gewoon 1/5e deel van de internetbundel die normaal een tientje per maand kost?

Dat wil zeggen: komt die rekening uit dezelfde maand als waarin je de internetbundel hebt aangevraagd, of zijn deze kosten verrekend in een maand waarin je je internet al apart hebt betaald?

Je moet wel iets meer info geven voor iemand je hiermee kan helpen.

[ Voor 59% gewijzigd door CodeCaster op 20-06-2010 18:57 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
CodeCaster schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:56:
Is dat niet gewoon 1/5e deel van de internetbundel die normaal een tientje per maand kost?
Er word al gewoon een tientje afgeschreven bij periodieke kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 09:23

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

Kan het niet zijn dat je via roaming 'buitenland' internet hebt gebruikt, eventueel zonder het te weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-10 09:34

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Gangster93 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:53:
[...]

Hi helpdesk of hoe je het wilt noemen draait altijd om de feiten heen en geven dus geen antwoord.

Bij uitgebreide rekening op internet staat Internetdiensen 2,10 en bij gesprek specificatie -> internetdiensten -> Internet 2,10.

Het staat er niet bij, ik wil weten of Hi mij 2,10 mag laten afrekenen voor iets waar ik een eindeloos bundel voor heb afgesloten!
Maar wat heeft factuurservice dan gezegd? denk niet dat ze je niet kunnen vertellen waar dat specifieke bedrag vandaan komt.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patviev
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:59
Heb je misschien die bundel onlangs pas aangevraagd? Dan betaal je namelijk van de dag dat je de bundel hebt aangevraagd bijvoorbeeld 20 juni tot en met 30 juni. Bij rekeningspecificatie kan je zien voor welke periode het is. Ook kan je daar zien of het verbruikskosten of periodieke kosten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
plankie schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:00:
Kan het niet zijn dat je via roaming 'buitenland' internet hebt gebruikt, eventueel zonder het te weten?
Ik ben de afgelopen 2 maanden niet in het buitenland geweest.
kKaltUu schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:03:
[...]

Maar wat heeft factuurservice dan gezegd? denk niet dat ze je niet kunnen vertellen waar dat specifieke bedrag vandaan komt.
Ik heb al eerder met Hi gebeld over de factuur, je krijgt als antwoord dat ze niet precies kunnen vertellen waar het bedrag voor is maar dat het is voor niet opgetelde sommetjes.
patviev schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:03:
Heb je misschien die bundel onlangs pas aangevraagd? Dan betaal je namelijk van de dag dat je de bundel hebt aangevraagd bijvoorbeeld 20 juni tot en met 30 juni. Bij rekeningspecificatie kan je zien voor welke periode het is. Ook kan je daar zien of het verbruikskosten of periodieke kosten zijn.
Ik heb nu al een jaar een abonnement en dit 'probleem' doet zich pas de laatste 2 maanden voor.
Ik heb ook niets anders in gebruik op me telefoon gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bel 1200 en vraag het. Hoe moeten wij dat nu weten?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
Tsurany schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:44:
Bel 1200 en vraag het. Hoe moeten wij dat nu weten?
In mijn vorige antwoord heb ik al gezegd dat ik een keer heb gebeld en een niet toepasselijk antwoord kreeg,
Mijn 2e antwoord in dit topic, Mogen ze dit doen als ik al een eindeloos online bundel heb afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

Gangster93 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:46:
[...]

In mijn vorige antwoord heb ik al gezegd dat ik een keer heb gebeld en een niet toepasselijk antwoord kreeg,
Mijn 2e antwoord in dit topic, Mogen ze dit doen als ik al een eindeloos online bundel heb afgesloten?
Dat ligt er voor de volle 100% aan waar de kosten voor zijn. Bel de helpdesk en je zult het weten, gewoon een beetje doorvragen. Ik ben bij Hi altijd goed geholpen aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:53
Gangster93 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:46:
[...]

Zucht. Het kan vanalles zijn, het zou ook kunnen dat je over je hi 'eindeloos ;)' bundel bent gegaan en wat extra mb'tjes moet betalen?

1200 is the answer. Gewoon net zo lang doorzeuren, ze kunnen dat echt wel zien waar die kosten vandaan komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wij werken niet bij de Hi-helpdesk, en je zult voor rekeningen toch echt bij hun moeten zijn. Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.