Omzetten films op Ipod

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_E_V_I_N
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 20:22
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje. Mijn vriendin wilt op haar Ipod Classic films hebben. Dit heb ik al eens vaker gedaan en daar was ze tevreden over. Echter weet ik niet meer hoe ik dit heb gedaan. Daarom ging ik weer op zoek op internet naar de oplossing, maar toen ik de omgezette .mp4 bestanden erop wilde zetten gaf Itunes de melding dat het bestand niet erop kon worden gezet. Verdere uitleg gaf hij niet. Ook een .m4v bestand deed het niet!

Wat ik dus doe, ik zet een DVD om naar .mp4 of .m4v. En beide doen het niet!

Heel gek allemaal.

Gebruiken jullie hiervoor bepaalde software en werkt dit bij jullie wel? Let me know. Dan ga ik dat ook proberen, want op dit moment weet ik het even niet meer! Heb al genoeg programma's geprobeerd, maar geen van alle leveren het gewenste resultaat op.

MVG

Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:27
Ik heb Handbrake gebruikt om video's over te zetten op de IPod.
Maar eerst rip ik ze met DVD shrink naar de HD.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_E_V_I_N
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 20:22
Dit programma heb ik ook geprobeerd. Zou je 'jouw' instellingen willen zeggen? Dan kan ik deze overnemen en nogmaals proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:27
Je hebt een aantal presets, daaronder staat ook de classic.
Ik heb een nieuwere generatie(V3).

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:47
We verwachten op GoT wat eigen inzet. Dit staat gewoon in de FAQ, dus een slotje :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.