Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probs met Internet zowel Firefox als IE

Pagina: 1
Acties:

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Sinds een aantal dagen heb ik problemen met het opstarten van Internet Explorer en/of Firefox. Deze problemen zijn aan het licht gekomen sinds ik met CCleaner v2.32.1165 van Piriform naar het onderdeel Registry bent gegaan. Daar heb ik geklikt op scan for Issues en vervolgens de boel gerepareerd.

Sindsdien kom ik niet meer op internet. Het venster opent niet. Heb uiteraard wel verbinding.
M'n broertje raadde aan om een andere gebruiker aan te melden op mijn Windows XP Media Center (via taakbeheer kun je wel zien dat de programma's actief zijn). Zo gezegd zo gedaan en zie hier ik zit op internet. Zowel Firefox als IE werken. Heel af en toe niet, zelfde problemen als hierboven beschreven.

Hoe kan ik dit probleem oplossen? Heb eigenlijk geen zin om de recovery dvd te gebruiken, kan hem ook niet vinden. De pc zelf is nooit open geweest, de verzegeling zit er nog op.

Heb al en virusscan toegepast (McAffee 8.5), ook een systeemherstel haalt niets uit.

Een oplossing zou kunnen zijn via deze gebruiker blijven werken. Hoe zet ik dan de gegevens van gebruiker A naar gebruiker B over?

Verwijderd

Ciedric schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:04:
Sinds een aantal dagen heb ik problemen met het opstarten van Internet Explorer en/of Firefox. Deze problemen zijn aan het licht gekomen sinds ik met CCleaner v2.32.1165 van Piriform naar het onderdeel Registry bent gegaan. Daar heb ik geklikt op scan for Issues en vervolgens de boel gerepareerd.
Backup (die Ccleaner aanbied om te maken) terug zetten, zou een optie zijn.

• Ciedric
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:07:
[...]

Backup (die Ccleaner aanbied om te maken) terug zetten, zou een optie zijn.
Hmmm zou handig geweest zijn van mij omdat te doen. Heb ik niet gedaan aangezien ik er niet zo in geloofde, stom. Wat nu?

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:40
Ciedric schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:12:
[...]

Hmmm zou handig geweest zijn van mij omdat te doen. Heb ik niet gedaan aangezien ik er niet zo in geloofde, stom. Wat nu?
Heb je al een andere browser geïnstalleerd? Google Chrome, Opera? En heb je geprobeerd firefox opnieuw te installeren?

• Ciedric
aryan schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:17:
[...]

Heb je al een andere browser geïnstalleerd? Google Chrome, Opera? En heb je geprobeerd firefox opnieuw te installeren?
Heb uiteraard Firefox verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Vreemd genoeg doet hij het wel als ik mij als een andere gebruiker aanmeld op mijn computer. Balen is dan wel dat ik instellingen mis zoals mijn Outlook en mijn Windows Phone niet meer aan de pc kan linken.

Ook staat steeds in Software het programma of bestand Contextual Tool Dcads. Verwijder ik hem dan is hij bij een reboot gewoon weer te vinden. Wat is die troep en hoe kom ik er van af?

[ Voor 15% gewijzigd door Ciedric op 20-06-2010 17:27 ]

Verwijderd

Indien je gene back up hebt van het register kun je het ook niet terug plaatsen, indien je weet welke sleutels je mist kun je kopieren van een andere computer wil niet altijd lukken hangt ook van de steutel af.
Wel kun je je bestanden overzetten blader naar: 'C:\Documents and Settings\<Gebruikersnaam>\ kopier de mappen mijn documenten/afbeeldingen, bureaublad, favorieten, naar de nieuwe gebruikersnaam en alle gegevens staan in je nieuwe account.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 19:04

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:08:
'C:\Documents and Settings\<Gebruikersnaam>\ kopier de mappen mijn documenten/afbeeldingen, bureaublad, favorieten, naar de nieuwe gebruikersnaam en alle gegevens staan in je nieuwe account.
Niet precies, veel applicaties slaan ook dingen op in het register onder HKEY_CURRENT_USER of in Application Data.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-11 22:20

mendel129

Radioactivator

Misschien dat systeemherstel in dit geval een oplossing kan bieden?

nvm

[ Voor 9% gewijzigd door mendel129 op 21-06-2010 15:13 ]

Bringer of heat, food and silence!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:31

TheVMaster

Moderator WOS
Ciedric schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:23:
[...]

Heb uiteraard Firefox verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Vreemd genoeg doet hij het wel als ik mij als een andere gebruiker aanmeld op mijn computer. Balen is dan wel dat ik instellingen mis zoals mijn Outlook en mijn Windows Phone niet meer aan de pc kan linken.

Ook staat steeds in Software het programma of bestand Contextual Tool Dcads. Verwijder ik hem dan is hij bij een reboot gewoon weer te vinden. Wat is die troep en hoe kom ik er van af?
Ik zou dan zeggen..profiel verwijderen en die ff opnieuw aanmaken, maar je zegt dat je bij Outlook instellingen mist en Windows Phone niet meer te linken is aan je pc? HMm...

• Ciedric
Ik verwijder het via Configuratiescherm, Software, etc. Komt steeds terug :S Ook naar meerdere scans van McAffee
TheVMaster schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:48:
[...]

Ik zou dan zeggen..profiel verwijderen en die ff opnieuw aanmaken, maar je zegt dat je bij Outlook instellingen mist en Windows Phone niet meer te linken is aan je pc? HMm...
Met mijn eigen profiel kan ik niet op FF of IE. Wel kan ik mijn mail checken via Office. Nu heb ik dit account laten staan en een test account gemaakt. Hierop werkt Office niet, vraagt om cd voor instellingen denk ik. En moet ik ook de cd met Active Sync 4.5 opnieuw installeren. Dit wil ik liever niet aangezien het al op de pc staat.

Moet ik mijn recovery dvd al toepassen? Verloren bestanden erbij schrijven zonder bestanden verlies werkt niet. Mis die optie op de die dvd

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
het kan zijn dat somige programma's in XP zijn geinstallerd voor allen die gebruiker, beste is ze wel opnieuwe te installern gewoon op de zelfde lockatie, dat of alle bestande vijlig stellen op een USB stick/ Externe opslag en toch opnieuwe installeren, maar dat is jou eigen keuzen

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Pagina: 1