Onlive is nu live

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 08:25
Onlive, de game-streamingdienst is nu geopend in de VS, http://tweakers.net/nieuw...voor-na-aftrap-in-vs.html, maar er zijn nergens reviews te vinden. Weet iemand een site met een mooie review, en dan niet één van de beta maar van het product dat nu uit is?

Ik begrijp niet dat sites zoals IGN niks doen met de launch van Onlive, dat volgens mij toch een revolutie in de game-industrie kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 08:48

Roytoch

Nietes

Het gebrek aan reviews komt volgens mij ook deels door de onduidelijkheid om het product heen. De closed beta was ook best wel closed van wat ik er van las, en grotere websites als ArsTechnica en Engadget zijn nu niet direct heel positief. Sterker nog; heel veel mensen geloven er niks van dat het de komende tijd gaat werken.

Wil niet zeggen dat ik niet ook erg benieuwd ben naar de uiteindelijke ervaringen.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 08:25
Ikzelf kan ook haast niet geloven dat de lag laag genoeg kan zijn om het gamen leuk te houden, maar aangezien er zoveel geld in is gestopt en de makers echt wel weten waar ze mee bezig zijn, zou je denken dat het toch het proberen waard is.

Een site als ign zou toch moeten inzien hoe belangrijk deze ontwikkeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:57
Hier is een review van OnLive: YouTube: My (really fast) Onlive review. En nog 1: http://levelcapped.com/2010/06/onlive-is-live/

[ Voor 14% gewijzigd door Saampje1460 op 21-06-2010 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Ok, dat klinkt zeer hoopvol! *O* Komt erop neer dat de meer casual gamer het prima te pruimen zal vinden, de hardcore gamer misschien wat minder. Aangezien ik een casual gamer ben, zie ik het wel zitten. :9

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.