Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tyfoon_2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-11 08:33
Een aantal weken geleden het 25mb newsgroup XMS abo genomen. Liep als een trein (rond de 3000kB/s). Sinds een week nog maar 600 kB/s.

Weet iemand wat er aan de hand is cq kan zijn?

p.s. Sorry hoorde binnen het XMSnet topic maar kan het niet verplaatsten/verwijderen

[ Voor 19% gewijzigd door tyfoon_2 op 20-06-2010 16:54 ]

• martin149
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-11 22:01
nee!
Niet als je geen extra info geeft...

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

3000mb/s. Held :o

Denk dat er ergens wat mis gaat.

Hoi!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
3000mb/s is wel erg snel zeg :9, weet je dat zeker?
Ik zou met 600 mb/s al ERG tevreden zijn! B)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

SI...

m=mili, b=bit. 3000milibit/s=3 bit per seconde. Ik haalde met mijn Pentium 60 en inbelmodem nog het tienduizendvoudige daarvan 8)7

Moraal: let erg op je hoofdletters en eenheden als je een ander duidelijk wilt maken waar je het over hebt. Waarschijnlijk bedoel je kb/s (kilobit per seconde) of kB/s (kilobyte per seconde). Het scheelt ook een factor acht tussen die twee - schrijf in geval van twijfel bit of Byte voluit :o

Oslik blyat! Oslik!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En heb je XMS al gecontacteerd? Want er kan zoveel aan de hand zijn. Beetje eigen inzet is toch niet teveel gevraagd? Maar je bent zeker liever lui en laat anderen je problemen oplossen zonder ze goede informatie te geven. Dat is veel makkelijker he?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• tyfoon_2
Tsurany schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:53:
Maar je bent zeker liever lui en laat anderen je problemen oplossen zonder ze goede informatie te geven. Dat is veel makkelijker he?
Poe poe! moet dat nou.

mb waren inderdaad kB, maar een slimme jongen zoals jij had die info toch niet nodig.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je hulp wilt moet je er zelf ook wat moeite voor doen en op z'n minst alles duidelijk omschrijven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Vertellen wat je gezocht hebt, gevonden hebt, wat je hebt uitgesloten, welke programma's je gebruikt. Of er meerdere pc's op het netwerk zijn. Of er niet iets/iemand tegelijk aan het uploaden is (bijv door p2p) etc.

Hoi!

• tyfoon_2
EWK schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:02:
Vertellen wat je gezocht hebt, gevonden hebt, wat je hebt uitgesloten, welke programma's je gebruikt. Of er meerdere pc's op het netwerk zijn. Of er niet iets/iemand tegelijk aan het uploaden is (bijv door p2p) etc.
Nou; er is helemaal niets veranderd in mijn netwerk. Vandaar dan ook mijn vermoeden dat het ergens zit bij XMSnet en/of de newsgroup provider (volgens mij XSNews). Beiden melden echter geen storingen.

Vandaar ook mijn melding dat het eigenlijk in het XMSnet topic hoorde, maar er met posten iets fout ging.

En natuurlijk ga ik morgen XMSnet bellen, was alleen opzoek naar mensen die dit probleem herkennen zodat ik weet of ik de enige ben of dat het een probleem is voor alle XMS gebruikers.

Voordat je zegt dat ik dat zelf had kunnen opzoeken; ja dat heb ik ook gedaan en zie alleen wat problemen met hun gratis server.
Pagina: 1