• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 09:34

Dr0ppFTW

Never be clever

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb ongeveer een jaar of 2 geleden de Acer Aspire M7720 ( pricewatch: Acer Aspire M7720 ) maar dan met een ati radeon HD 49 nu heb ik na een tijdje w7 geïnstalleerd (een niet legitieme versie die ik heb gedownload via FTD).
maar het bleek dat hier nog wel wat bugs in zaten aangezien ik opeens veel bluescreens kreeg en bij het opstarten liep de computer vaak vast bij het windows starten scherm(waar die 4 bolletjes het windows teken maken. nu heb ik gister een nieuwe w7 ultimate geïnstalleerd en heb nog steeds hetzelfde probleem, alleen nu staan de bolletjes op een ander punt.
ik weet niet eens de oorzaak van het probleem laat staan de oplossing.
ook nog heb ik last van het probleem dat er bij het opstarten een scherm komt met: detect drives done, no any drives found. op het internet zeggen mensen dat hun computer ook niet meer opstart die van mij starte hiervoor wel op ( als hij een keer niet vastliep ffs)
en als laatste probleem staat er dat er altijd maar dat er maar 4 gb ram in zit terwijl er 6 inzit, een beetje aanduwen?

ik weet niet of ik hier op het goeie forum zit aangezien het meerdere problemen zijn

alvast bedankt voor alle hulp.

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:59
Ik denk niet dat je veel hulp krijgt op deze manier.

Geen leestekens + slecht begrijpbare tekst en ook nog eens een illegale windows.

Draai eens memtest of gooi er een linux live cd in.

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-12-2025
Waarom wil je eigenlijk Windows7. Is Vista echt zo slecht dan?

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-01 20:44
je secundaire probleem: je hebt een 32bits OS gedownload .. die kan maar max 4gb aan (waarvan 3.2 ook echt beschikbaar)

je primaire probleem: het lijkt erop, alsof er iets in je computer stuk is. begin eens met het ding loskoppelen van de stroom en batterij, en dan het knoopcelletje van het moederbord voor een minuutje los. dan reset je zo het bios, en kun je verzekerd zijn van een schone lei.

en daarna gewoon een aantal tests doen ..
* ubuntu live cd erin, kijken of je daar (zonder te installeren) ook problemen mee hebt.
* memtest draaien, kijken of je geheugenproblemen hebt
* harddrive SMART uitlezen, kijken of er waarschuwingen in staan
* superpi een flink aantal uren laten draaien, kijken of je processor het uithoudt..

enzovoort.

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Topicstarter
matel schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:46:
Waarom wil je eigenlijk Windows7. Is Vista echt zo slecht dan?
Als ik de huidige problemen niet kan oplossen dan gooi ik weer vista er op ja want het viel nog best mee in vergelijking met w7.

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Topicstarter
DrClaw schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:53:
je secundaire probleem: je hebt een 32bits OS gedownload .. die kan maar max 4gb aan (waarvan 3.2 ook echt beschikbaar)

je primaire probleem: het lijkt erop, alsof er iets in je computer stuk is. begin eens met het ding loskoppelen van de stroom en batterij, en dan het knoopcelletje van het moederbord voor een minuutje los. dan reset je zo het bios, en kun je verzekerd zijn van een schone lei.

en daarna gewoon een aantal tests doen ..
* ubuntu live cd erin, kijken of je daar (zonder te installeren) ook problemen mee hebt.
* memtest draaien, kijken of je geheugenproblemen hebt
* harddrive SMART uitlezen, kijken of er waarschuwingen in staan
* superpi een flink aantal uren laten draaien, kijken of je processor het uithoudt..

enzovoort.
Nee alle 2 de w7's waren 64 bit (dit stond ten minste @ systeemeigenschappen).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

nu heb ik na een tijdje w7 geïnstalleerd (een niet legitieme versie die ik heb gedownload via FTD).
Stop :o

Op GoT bieden we geen hulp bij illegale zaken. Niet omdat we roomser zijn dan de paus, wel omdat we als forum zelf juridisch in de problemen kunnen komen als we dergelijke discussies toestaan. Daarom gaat dit topic dicht.

Verder is er sowieso nog zat dat je zelf kunt doen, je hebt blijkbaar geen gebruik gemaakt van de hulpmiddelen die we bieden, dus sowieso was dit geen al te best topic.

Zie ook:
Het algemeen beleid #verbodencopyright
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Windows XP en 2000 BSOD guide

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.