Monopoly calculator voor bij het echte spel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wij hebben een monopoly spel gekocht met de bekende 'pinpassen'.

Hier zit zo'n kaartlezer bij om betalingen te doen, maar dit is echt een regelrechte ramp. Het is traag, reageert niet lekker en je zit steeds met die pasjes te klieren. Het leek zo makkelijk, maar los geld is echt veel plettiger.

Nu dacht ik, misschien is er wel iemand die een programma, of misschien een online dingetje gemaakt heeft, zodat je dit op de laptop kunt uitvoeren en deze bij het spel kunt gebruiken.

Bestaat er zo iets?

Er zijn wel complete monopoly spellen op de computer te krijgen, maar een losse monopoly calculator heb ik helaas nog niet gevonden, althans niet een variant die ik kan gebruiken.

Bij voorbaat vriendelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 19:09
Volgens mij roept dit gewoon om een simpel Excel sheetje om iedereen's saldo bij te houden :P Veel moeilijker hoeft toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Ik zou er dan toch naar neigen om het op marktplaats te zetten en eentje met flappen aan te schaffen. Bordspellen moeten ook gewoon bordspellen blijven, zonder interactieve content, naar mijn bescheiden mening. :) Nu moet je er altijd weer een laptop bij hebben, dat is ook niet alles.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online
TerraGuy schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:33:
Ik zou er dan toch naar neigen om het op marktplaats te zetten en eentje met flappen aan te schaffen. Bordspellen moeten ook gewoon bordspellen blijven, zonder interactieve content, naar mijn bescheiden mening. :) Nu moet je er altijd weer een laptop bij hebben, dat is ook niet alles.
Tja, het bordspel op zich is niks mis mee, alleen het geld ontbreekt.

Misschien kan ik net zo goed los geld kopen (is er misschien wel te krijgen?) maar ik dacht dat het ook via de computer kon, dan kun je meteen de huidige stand een beetje in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
als je een printer hebt kun je altijd zelf nog wat printen. De pdfjes staan op de site van hasbro. Helaas wel in dollars maar het is toch fictief geld :)

http://www.zieak.com/2008...-your-own-monopoly-money/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Fairy schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:49:
[...]

Tja, het bordspel op zich is niks mis mee, alleen het geld ontbreekt.

Misschien kan ik net zo goed los geld kopen (is er misschien wel te krijgen?) maar ik dacht dat het ook via de computer kon, dan kun je meteen de huidige stand een beetje in de gaten houden.
Sorry voor de kick, maar als je het spel nog hebt zou je ook kunnen overwegen met echt geld te spelen. Gewoon geld van een of ander land met veel inflatie dat weinig waard is. Waarschijnlijk is dat goedkoper dan Monopoliegeld.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 01:05:
[...]

Sorry voor de kick, maar als je het spel nog hebt zou je ook kunnen overwegen met echt geld te spelen. Gewoon geld van een of ander land met veel inflatie dat weinig waard is. Waarschijnlijk is dat goedkoper dan Monopoliegeld.
Tja,

Ik hoopte er een beetje op dat er een PC programma bestond voor op de laptop waarmee je iemand voor bank kan laten meedoen en dan de scores mooi overzichtelijk kunt maken.

Excel is me daar te omslachtig voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Je kunt ook naar de winkel gaan het het omruilen/terugbrengen omdat het gewoon niet goed werkt ?
Pagina: 1