Toon posts:

VOIP x4all only + Friz!box 7170 maar wel toestel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik heb hier:
* Een Fritz!box 7170
* Een XS4ALL "Voip Out" Abonnement

Omdat m'n oude analoge DECT toestel onlangs gestorven is vind ik het tijd worden voor een eenvoudig VOIP toestel.

Tot nu toe zijn de toestellen die ik vind òf niet eenvoudig (lees: duur) òf inclusief basisstation (wat niet nodig is ivm de Fritz!Box)

Wie heeft er een suggestie voor een simpel (WIFI of Ethernet) VOIP toestel? Toestel hoeft geen analoge lijn te ondersteunen.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:08
Wat heb je zelf al gevonden en waarom was dat niet goed ?
Daarnaast, 'duur' is voor iedereen anders, dus wat is je budget en welke mogelijkheden moeten er minimaal op zitten.

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:45:
Wat heb je zelf al gevonden en waarom was dat niet goed ?
Niets noemswaardigs, enkel rijen toestellen op diverse verkoperswebsites.
Daarnaast, 'duur' is voor iedereen anders, dus wat is je budget en welke mogelijkheden moeten er minimaal op zitten.
duur > 75 Euro
Nummerherkenning is m'n enige aanvullende eis naast normale dingen die ik met een telefoon doe (zoals opnemen/spreken/luisteren en een nummer kiezen). Draadloos telefoneren over WIFI zou erg mooi zijn.

Hoeft dus niet te kunnen switchen tussen diverse providers, geen adresboek, geen pianolak maar dat mag natuurlijk wel allemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 13:03 ]

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-02 09:53
Als de Fritzbox alle SIP verkeer nu doet, waarom dan nog een apparaat aanschaffen dat hetzelfde doet?
Dat begrijp ik nog niet uit je verhaal.

Verwijderd

Topicstarter
cornfed99111 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:06:
Als de Fritzbox alle SIP verkeer nu doet, waarom dan nog een apparaat aanschaffen dat hetzelfde doet?
Dat begrijp ik nog niet uit je verhaal.
Sorry, ik ben niet helemaal duidelijk.
Ik zoek een goedkope telefoon om via Ethernet dan wel WIFI aan te sluiten op de Friz!Box. Fritz!Box doet het SIP verkeer, de telefoon enkel nummer kiezen etc...
een nieuwe "Analoge" telefoon zou een optie zijn maar heb liever geen bekabeling meer naar de Fritzbox.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:08
Dan neem je toch een draadloos toestel en sluit je dat op je fritzbox aan ?

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:18:
Dan neem je toch een draadloos toestel en sluit je dat op je fritzbox aan ?
Maar dan staat het dockingstation/oplader van dat draadloze toestel in m'n meterkast....(of zijn er andere oplossingen.......?)
Pagina: 1