Hallo gasten,
Ik wil mijn eigen website bouwen, maar heb niet zo veel verstand van het programmeren ervan. Ik wil een site maken waar je bepaalde opties kunt selecteren (waarvan de ene zwaarder meetelt dan de andere), waarna je op een knop moet drukken die van de gekozen opties een selectie maakt om zo tot een bepaalde keuze te komen (is het te volgen..?
) Laat ik het maar even uitleggen wat ik van plan ben dan... (niet lachen) Ik wil een site maken die je een keuze moet laten maken welke game je kan gaan spelen. Ik zelf zit vaak in dubio welke ik nou moet spelen. Dan wil ik dus een optie hebben die je hele game collectie in een lijst zet, waarna je kan kiezen in welke bui je bent en dan dus nog paar andere factoren. Dan druk je op dé grote knop en viola je game rolt eruit die perfect geknipt is voor de zondag morgen (bijvoorbeeld). Mijn vraag is dan ook welk programma kan ik hier het best voor gebruiken en zijn er tips of dergelijk. Het is misschien een stom idee en slaat het nergens op, maar ik wil gewoon een site maken;)
gr pablo
Ik wil mijn eigen website bouwen, maar heb niet zo veel verstand van het programmeren ervan. Ik wil een site maken waar je bepaalde opties kunt selecteren (waarvan de ene zwaarder meetelt dan de andere), waarna je op een knop moet drukken die van de gekozen opties een selectie maakt om zo tot een bepaalde keuze te komen (is het te volgen..?
gr pablo
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White