Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

internet geschiedenis kan niet openklapen

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

• t453160000
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-05-2014
hallo ik wilde internetgeschiedenis van gisteren openen maar er komt nix kan niet openklapen dit is raar bestaat er soms software om internet geschiedenis te bekijken of een map op de computer en wat is de benaming van de map dan ! ik heb internet explorer 9 en windows 7 premium het is nogal belangrijjk dank u
:)

[ Voor 0% gewijzigd door pasta op 20-06-2010 11:55 . Reden: Het is Internet ExploRer, niet een of andere kinderachtige verbastering daarvan ]

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 13:24
offtopic:
..kan niet openklapen dit is raar..

..internet exploder 9..
:')

Heb je geen optie aanstaan die al je geschiedenis automatisch verwijderd bij het afsluiten van je internet exploRer?

• t453160000
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-05-2014
nee want donderdag kan ik nog bekijken weten julie de naam van de map geschiedenis dit moet toch bestaan

Verwijderd

Zeker dat je al IE9 gebruikt? (Discussie: Internet Explorer 9 Pre-beta)

Maar om je geschiedenis open te klappen;
CTRL+SHIFT+H?

anders zal het moeten via Tools > Delete Browsing History bovenaan in het menu als je alles wil verwijderen :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

t453160000,

Wat bedoel je nu eigenlijk? Het mag dan wel zondag ochtend zijn en ik ben brak, maar die ene lange zin zonder interpunctie is ontzettend lastig te lezen. Daarnaast verwachten we hier op GoT ook wel dat je wat eigen inzet toont, iets wat ik uit je topicstart niet terug kan halen. Ik zou je dan ook willen adviseren om Het algemeen beleid nog eens door te lezen, want hier valt niet veel wijs uit te komen. :)

Signature

Dit topic is gesloten.