Gratis mail adres met eigen domein???

Pagina: 1
Acties:

• denwilly
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-11 00:41
Hey,

Sorry als dit topic verkeerd staat, maar weet echt niet goed waar ik het moet zetten.
Ik las op deze pagina dat het mogelijk is om een eigen mail adres aan te maken zoals voornaam@achternaam.extensie

http://www.online-tech-ti...mail-address-for-free/nl/

Weet iemand of dit wel mogelijk is zonder dat je het domein aankoopt?
Vindt het zelf nogal vreemd

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:54

Aganim

I have a cunning plan..

Als ik het goed begrijp (voor zover mogelijk met zo'n slechte babelfish vertaling), registreren zij het domein.

Het domein moet dus wel degelijk geregisteerd zijn, zij geven je alleen het recht om het te gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Aganim op 19-06-2010 22:36 ]

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:29

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als je dit wilt kun je het beste een domein registreren (zo'n 4 euro per jaar), en dan Google Apps gebruiken.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Leuk idee van AOL...

Zij registreren de domeinnaam voor jou, jij krijg een aantal email adressen daarop. Zij houden echter de rechten voor het domein. Zij zullen het domein verder kunnen gebruiken, waarschijnlijk voor reclame doeleinden.

Mijns inziens zou je beter zelf een domein kunnen kopen en dan bv. Google Apps (GMail) for Domains daar op draaien. Blijf je tenminste zelf eigenaar van de naam en als je er een keer iets ander mee wil, kan dat zonder eerst ruzie te maken met AOL :-).

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Persoonlijk, begrijp ik nog hoe het vrij is of geen waarom, maar het vrij koel is! Door deze dienst, kunt u één van beide een populaire naam van het douanedomein als grijpen whatever@totallyintotravel.com of someone@majorgolfer.com, cre�ër uw eigen nieuw domein dat kan zijn whatever@thenameyouwant.com, of breng over uw huidig domein om met AOL te gebruiken. De laatste optie werkelijk veel niet aan houdt me steek, maar eerste twee zijn zeer aardig voor iedereen wie niet aan wil of het weet hoe te om een domeinnaam te registreren en de e-mailmontages te vormen.
Ik kan 't niet lezen, maar ik denk dat als je naam toevallig Willy Games is, dat je geluk hebt. Verder hopen ze natuurlijk dat je later de eigen domeinnaam ook voor iets anders wil gebruiken. En dan mag je betalen.

• denwilly
De domeinnaam dat ik wil gebruiken is al reeds bezet, is er een mogelijkheid om toch een mailadres te kunnen krijgen?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:19
Dat is een of andere slechte vertaalmachine? :X

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tuurlijk, gewoon de eigenaar e-mailen en vragen of je een e-mailadres met hun (en jouw?) naam mag hebben. Je heet niet Willy Fifa hoop ik?

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Gewoon even de /nl/ weghalen aan het eind van de URL, dan krijg je een Engelse versie te zien die wel leesbaar is.

@denwilly: Ja, andere domeinnaam kiezen.

@Sendy: Dan zou de eigenaar ook jouw emailadres moeten hosten. Er is binnen DNS geen mogelijkheid om 1 emailadres zelf te hosten oid.

[ Voor 30% gewijzigd door Compizfox op 19-06-2010 22:52 ]

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:51
Kijken jullie niet naar de datum, dit is een blog uit 2007, en als je de reacties naleest is de service gecanceld.

En als je de link volgt kom je uit op de homepage van aol.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Voor zes euro heb je een domein op je eigen naam staan. Mail kan je dan gratis regelen met Google Apps (gmail onder je eigen domein) En dat is het voordeel van een eigen domein dat je het mee kan nemen naar een andere provider. Ik zou het dus niet door een andere partij "gratis" laten registreren.

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 19-06-2010 23:09 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• denwilly
Waarom registreer je best een domein voor mail?
moet je dan eigen server gebruiken of webspace?

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nee, je hoeft alleen een domein te regelen. Dan domein koppel je dan aan Google Apps for domains, wat gewoon gratis is. Die handelt de mail voor je af.

• justanotheruser
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 13:45

justanotheruser

#hashtag

is bovenstaande informatie nog steeds actueel op dit moment ?

(behalve dat een domein met email ongeveer 20 euro per jaar kost ?)

To Tweak Or Not To Tweak

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

justanotheruser schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:21:
is bovenstaande informatie nog steeds actueel op dit moment ?

(behalve dat een domein met email ongeveer 20 euro per jaar kost ?)
Wat Marzman zei is nog steeds waar:
Marzman schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 23:08:
Voor zes euro heb je een domein op je eigen naam staan. Mail kan je dan gratis regelen met Google Apps (gmail onder je eigen domein) En dat is het voordeel van een eigen domein dat je het mee kan nemen naar een andere provider. Ik zou het dus niet door een andere partij "gratis" laten registreren.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Pagina: 1