Sinds kort gebruik ik win 7 en heb zelf admin rechten. Maar omdat er nog steeds meldingen kwamen dat ik bepaalde handelingen niet mag uitvoeren ben ik gaan googlen om mijzelf meer rechten te geven, toen bleek er ergens een vinkje niet aan te staan (helaas weet ik niet meer waar) daarna kon ik wel het programma instaleren en was ik van die meldingen af.
Maar toen de computer de volgende dag opgestart was bleek ik te moeten kiezen tussen administrator en mijn eigen naam om in te loggen.
Nu wil ik twee dingen.
1. De account administrator verwijderen
2. Mijzelf volledige rechten geven.
Beide zijn we "administrator", maar account administrator heeft meer rechten en moet mij nu overal toestemming voor geven. Terwijl de uac schuifje "voluit"staat.
Ik snap het even niet meer, met googlen kom ik niet verder omdat ik wss niet de goede term invoer.
Maar toen de computer de volgende dag opgestart was bleek ik te moeten kiezen tussen administrator en mijn eigen naam om in te loggen.
Nu wil ik twee dingen.
1. De account administrator verwijderen
2. Mijzelf volledige rechten geven.
Beide zijn we "administrator", maar account administrator heeft meer rechten en moet mij nu overal toestemming voor geven. Terwijl de uac schuifje "voluit"staat.
Ik snap het even niet meer, met googlen kom ik niet verder omdat ik wss niet de goede term invoer.
[ Voor 8% gewijzigd door Pinin op 20-06-2010 10:25 ]
www.casarodriguillo.com