Kan windows 7 niet meer opstarten ook niet met herstel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helaas iets heel stoms gedaan...

In mijn computer zit een Sata 500 gig , met een partitie

C:// 430 gig

Nu wilde ik de C partitie splitsen in een D:// schijf door middel van Partition Magic.

Maar bij op installeren kreeg ik de melding dat het programma niet geschikt is voor Vista x64. Maar eigenwijs als ik was wilde ik het toch proberen en de installatie verlies goed.

Tot bij het opstarten van het programma... het liep (uiteraard) vast en na het programma weer afgesloten te hebbben ging ik naar het Configuaratie scherm om Partition Magic weer te verwijderen.

Maar toen ik op de verwijder knop drukte kreeg ik een blauw scherm en starten mijn PC opnieuw op.

En nu komt het...opeens is de partitie waar het programma opstond C:// verdwenen en zelfs een systeem herstel lukt niet!

Er staan veel belangrijke dingen op en ik hoop echt dat iemand mij hier kan zeggen wat ik doen moet. En ja, ik weet dat ik het aan mezelf te danken heb en super dom was, maar ik vind het dan ook heel erg wat er gebeurt is! ;(

Niks helpt meer als ik windows 7 opnieuw wil uitvoeren met opstarten vanaf cd rom in de opstartmode. Krijg ik mijn C dus niet meer te zien. Enkel partitie 1: 39 mb en partitie 2: 14 gig met revoverysoftware e.d.

Wat moet ik doen? Ik hoorde dat je met testdisc alles weer kan terug krijgen. Maar hoe moet ik dit installeren? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mvgr

dominic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:09

F.West98

Alweer 16 jaar hier

dat doen we hier niet ;)

verder, probeer eens een Linux Live cd'tje
wel stom, maar er stond dat het niet werkte op Vista x64 en je probeert met 7 DVD te herstellen? Wat voor OS heb je überhaupt!
Als je Vista hebt, je kan nooit vista repareren met windows 7 dvd
Als je 7 hebt: Dan was partition magic een beetje gaar, want dat is wel raar...

verder stom dat je doorging, maar probeer eens te zoeken op google naar recovery tools, en probeer zo min mogelijk dingen te installen, als alles ècht weg is, dan kan je het nog herstellen zolang er maar niets nieuws op staat.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI