Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds kort hebben we een nieuwe Samsung Led tv, namelijk de Samsung UE40C6000. Nu hebben wij van provider Caiway een decoder met SCARRT aansluiting. Voor het meest optimale beeld wilden wij een decoder met HDMI aansluiting kopen, maar nu viel ons oog op de CI++ Cam module van Caiway (insteekmodule). Nu staat op de site aangegeven dat het toestel Samsung LED UE40B6000 ondersteund wordt door de module. Volgens de telefoniste van Caiway wordt deze lijst niet snel bijgewerkt, waardoor de kans bestaat dat een ander toestel ook de module accepteerd. Nu heb ik gezocht op de site van Samsung naar de UE40B6000, maar kan deze nergens vinden. Is het mogelijk dat dit hetzelfde toestel is? In dat geval kan ik de module gewoon aanschaffen. Of heeft iemand ervaring met deze module en een UE40C6000?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-02 02:17

F.West98

Alweer 17 jaar hier

het accepteren betekend niet dat het niet werkt
het zal heus wel werken in je UE40B6000, maar als er tòch iets mis gaat, akn je niet bij caiway aankloppen, dat is dan je eigen zorg.
Zo is dat tenminste met Ziggo, ik heb een 32EX402, en de ..500 en de ..700 werden wel geaccept, ik heb em gewoon gekocht, en doet het gewoon goed.

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Verwijderd

De 40 C 6000 is een samsung toestel wat wel overweg kan met de CI+ module, het kan zijn als je de CI+ module installeert dat het nog niet werkt, check daarom eerst even op de Samsung website of je de laatste firmware update al hebt geinstalleerd op je tv op de samsung website wordt tevens ook uitgelegd. hoe je die firmware kunt updaten.
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:59:
Beste mensen,

Sinds kort hebben we een nieuwe Samsung Led tv, namelijk de Samsung UE40C6000. Nu hebben wij van provider Caiway een decoder met SCARRT aansluiting. Voor het meest optimale beeld wilden wij een decoder met HDMI aansluiting kopen, maar nu viel ons oog op de CI++ Cam module van Caiway (insteekmodule). Nu staat op de site aangegeven dat het toestel Samsung LED UE40B6000 ondersteund wordt door de module. Volgens de telefoniste van Caiway wordt deze lijst niet snel bijgewerkt, waardoor de kans bestaat dat een ander toestel ook de module accepteerd. Nu heb ik gezocht op de site van Samsung naar de UE40B6000, maar kan deze nergens vinden. Is het mogelijk dat dit hetzelfde toestel is? In dat geval kan ik de module gewoon aanschaffen. Of heeft iemand ervaring met deze module en een UE40C6000?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• pieterrr
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Anders probeer je het gewoon, en als het niet werkt stuur je de module weer terug naar de leverancier. Of op vraag&aanbod natuurlijk.