Muziek delen

Pagina: 1
Acties:

• Cubaxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Hallo allemaal!

Ik weet niet precies waar dit thuis hoort, het lijkt mij het meest logisch om dit onder "netwerken" te zetten.

Ik wil samen met een vriend van mij onze muziek delen. We zitten niet in hetzelfde netwerk, want hij woont 10 minuten fietsen van mij vandaan. Ik weet wel dat je een "netwerk" kan maken via hamachi.

Ik vroeg me af, of wij via Hamachi of zo iets dergelijks onze muziek kunnen delen. Zodat we altijd dezelfde muziek hebben, en als de een nieuwe muziek op de computer heeft, dat die ander het ook gelijk krijgt!

Het zou mooi zijn als we dit voor elkaar kunnen krijgen!

Gr,
Cubaxe

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:15
Je zou ook een Subsonic muziek server bij 1 van jullie 2 kunnen installeren, dat is denk ik de beste optie. Kan je er direct overal bij.

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:08

allure

Titaan fase 2/3

Of werken via een FTPserver?

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03-2025

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

http://www.glidedigital.com/ wel tot 30 gig maar het werkt, als je op een pc iets wilt delen kun je het beste werken met een FTP,

[ Voor 64% gewijzigd door Mexel op 20-06-2010 10:04 ]

↓ volgende bericht hieronder ↓

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:45
StefanvanGelder schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:31:
Je zou ook een Subsonic muziek server bij 1 van jullie 2 kunnen installeren, dat is denk ik de beste optie. Kan je er direct overal bij.
Wow, dat Subsonic is TE GEK!! Meteen op mijn server geinstalleerd en gaan met die banaan.
Prettig dat het via een webinterface die muziek kan afspelen. Ik gebruikte eerst GNUMP3D wat een m3u playlist genereert wat je dan in een externe player moet afspelen. Minder handig en de software wordt al een tijd niet meer ondersteund.