Dit is niet niew dacht ik; ik heb CIV IV(complete) en deze heeft dit al in de technology advisor zo ver ik me het kan herinneren(draai nu linux, nog geen Civ geinstalleerd, de installatie lukt mij niet zo 1-2-3).Althans, je kunt het jezelf iets gemakkelijker maken. De tech tree verloopt langs drie takken en je kunt ergens op een tak een technologie opgeven die je graag wilt bereiken. Het spel zal dan automatisch alle tussenliggende stappen onderzoeken, zonder dat je die steeds aan hoeft te klikken. Je krijgt keurig netjes bericht als de gewenste technologie beschikbaar is.
Deze opmerking doorgestuurd naar de betreffende redacteur/deskundige.
Abort Retry Fail?
Lead designer John Schafer hemerde er in zijn presentatie nogal op dat een nieuwe functie is, dus daar ben maar vanuit gegaan... Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf Civ IV al een paar jaar niet meer heb aangeraakt, dus ik zou het zelf niet precies meer weten. Ik verschuil me volledig achter Schafer ;-)
Volgens mij is daar inderdaad niets nieuws aan. Of het 'nieuwe' is niet goed uitgelegd.
In Civ 4 kan ik in het begin al bijv 'Flight' aanklikken en alle tussenliggende techs worden automatisch onderzocht, dus dat is niet nieuws.
Misschien bedoelde Schafer iets anders?
In Civ 4 kan ik in het begin al bijv 'Flight' aanklikken en alle tussenliggende techs worden automatisch onderzocht, dus dat is niet nieuws.
Misschien bedoelde Schafer iets anders?
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 20-06-2010 14:55 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu