Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fout melding Menu1 is niet gedefineerd

Pagina: 1
Acties:
  • 371 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik krijg het niet voor elkaar
wat is er mis met mijn code ???

<script language="javascript">
function init() {

if (TransMenu.isSupported() {
TransMenu.initialize();

menu1.onactivate = function() { document.getElementById("liguria").className = "hover"; };
menu1.ondeactivate = function() { document.getElementById("liguria").className = ""; };

menu2.onactivate = function() { document.getElementById("lombardia").className = "hover"; };
menu2.ondeactivate = function() { document.getElementById("lombardia").className = ""; };

menu3.onactivate = function() { document.getElementById("veneto").className = "hover"; };
menu3.ondeactivate = function() { document.getElementById("veneto").className = ""; };

menu4.onactivate = function() { document.getElementById("toscana").className = "hover"; };
menu4.ondeactivate = function() { document.getElementById("toscana").className = ""; };

menu5.onactivate = function() { document.getElementById("lazio").className = "hover"; };
menu5.ondeactivate = function() { document.getElementById("lazio").className = ""; };

document.getElementById("umbria").onmouseover = function() {
ms.hideCurrent();
this.className = "hover";
}

document.getElementById("umbria").onmouseout = function() { this.className = ""; }
}
}
</script>
<script language="javascript">
function MM_preloadImages() { //v3.0
var d=document; if(d.images){ if(!d.MM_p) d.MM_p=new Array();
var i,j=d.MM_p.length,a=MM_preloadImages.arguments; for(i=0; i<a.length; i++)
if (a[i].indexOf("#")!=0){ d.MM_p[j]=new Image; d.MM_p[j++].src=a[i];}}
}

function MM_findObj(n, d) { //v4.01
var p,i,x; if(!d) d=document; if((p=n.indexOf("?"))>0&&parent.frames.length) {
d=parent.frames[n.substring(p+1)].document; n=n.substring(0,p);}
if(!(x=d[n])&&d.all) x=d.all[n]; for (i=0;!x&&i<d.forms.length;i++) x=d.forms[i][n];
for(i=0;!x&&d.layers&&i<d.layers.length;i++) x=MM_findObj(n,d.layers[i].document);
if(!x && d.getElementById) x=d.getElementById(n); return x;
}
function MM_swapImgRestore() { //v3.0
var i,x,a=document.MM_sr; for(i=0;a&&i<a.length&&(x=a[i])&&x.oSrc;i++) x.src=x.oSrc;
}
function MM_swapImage() { //v3.0
var i,j=0,x,a=MM_swapImage.arguments; document.MM_sr=new Array; for(i=0;i<(a.length-2);i+=3)
if ((x=MM_findObj(a[i]))!=null){document.MM_sr[j++]=x; if(!x.oSrc) x.oSrc=x.src; x.src=a[i+2];}
}
</script>

Please help

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wat is menu1?
Post je wel alle code?

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-11 09:26
En code tags gebruiken zou ook handig zijn

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe ik dat met code tags
Modbreak:url verwijderd

[ Voor 45% gewijzigd door Pim. op 19-06-2010 20:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
De site was altijd goed maar sinds kort doet hij zo :S

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
En jij beheerd die site? of ben je een bezoeker?

Verwijderd

Topicstarter
beheerder

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
Gast, dit is echt te gek voor woorden. Ik vind het niet heel erg gek dat je site niet werkt en dat je vooral niet weet waarom. Bekijk je bron eens ff, wat een meuk!.
Je gebruikt tabellen om je site op te maken en dat is sinds 1900 serieus > not done.
Daarnaast zie ik bergen javascript voorbij komen, heb je zelf wel enig idee wat alles doet?

Ik zou zeggen, in het programma waar je mee werkt: doe Ctrl+A en druk dan op DEL en kijk daarna even hier

Hallo!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet hoor hij heeft altijd goed gewerkt

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag om en oplossing en niet om wat andere dingen zo help mij met de code waar ik foutmelding op krijg of zeg gewoon niks aub WANT HIJ HEEFT ALTIJD GEWOON GEWERKT!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

voorlopig dicht voor overleg

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:02:
ik vraag om en oplossing en niet om wat andere dingen zo help mij met de code waar ik foutmelding op krijg of zeg gewoon niks aub WANT HIJ HEEFT ALTIJD GEWOON GEWERKT!
Als het zo moet laten we dit topic lekker dicht. Wat een manier om om te gaan met mensen die je proberen te helpen. :/

Er komen virusmeldingen van je site vandaan (win32/officla.m) dus mijn collega heeft je link verwijderd, en je broncode is gewoon een rommeltje. Sowieso is het hier niet de bedoeling dat je even snel je code dumpt en verwacht dat wij het voor je gaan debuggen. Je hebt zelf recentelijk iets veranderd (sites gaan niet vanzelf stuk) en daar zou ik maar eens beginnen met debuggen. Kwestie van uitzoeken op welke regel het fout gaat en variabelen van betekenis afdrukken.

Lees ook de volgende posts maar even door:
Hoe post je code? / Hoe gebruik je de code tag?
featureProgramming FAQ - Debuggen: hoe doe ik dat?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.