Dell Vostro 3500 SSD rpobleem

Pagina: 1
Acties:

• mikeyverhoef
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-02 19:07
Een vraag mensen, heb half het internet al afgegoogled.

Ik heb hier een fijne Dell Vostro 3500 staan, ik heb hier de standaard 250 GB harde schijf uitgehaald en er een SSD van ADATA ingezet de 500 series 596, 64 GB. Draait als een trein.

Probleem is echter wanneer de laptop niet aan 220 hangt de SSD drive niet herkend wordt.
Ook niet in de BIOS.
Ik heb de nieuwste BIOS op mijn laptop zitten, en firmware updates voor de SSD drive zijn nergens te vinden.

Iemand een idee??

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:55

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Het topic verhuist richting Opslagmedia & I/O Controllers :)

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 12:44
mikeyverhoef schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 15:49:
Een vraag mensen, heb half het internet al afgegoogled.

Ik heb hier een fijne Dell Vostro 3500 staan, ik heb hier de standaard 250 GB harde schijf uitgehaald en er een SSD van ADATA ingezet de 500 series 596, 64 GB. Draait als een trein.

Probleem is echter wanneer de laptop niet aan 220 hangt de SSD drive niet herkend wordt.
Ook niet in de BIOS.
Ik heb de nieuwste BIOS op mijn laptop zitten, en firmware updates voor de SSD drive zijn nergens te vinden.

Iemand een idee??
Beetje laat, maar je poweropties in BIOS nagekeken?

Ik heb vaker gelezen dat laptops nog wel eens onder de specs gaan zitten om zo een "ultrazuinig" te zijn. Je zou het voltage eens kunnen meten (dan zal je wel verschil zien tussen met/zonder netspanning).

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:42
Vergelijk sowieso eens wat de schijven verbruiken op de behuizing. Als de SSD hoger uitvalt (wat me sterk lijkt) heb je iig een mogelijke oorzaak, al blijft het stom dat je laptop dan niks ziet 8)7

XBO Gamertag: BeerkeeperNL