Bladerprobleem bij sony reader touch edition

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Onlangs heb ik een sony reader touch edition gekocht.

Bij het uitproberen kwam ik erachter dat ik, door mijn handicap, niet kan bladeren via de toetsen of via het slepen over het scherm.

In de winkel vroeg ik of er een versie was waarbij je kan instellen dat deze automatisch bladert na een bepaalde tijd, maar die is er geen.

Ik dacht misschien dat er hier mensen zijn die kunnen programmeren en een idee hebben om dit op te lossen. Is hier iets voor te schrijven, zodat mijn reader automatisch bladert?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Hoe bladert deze reader wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan bladeren via de knoppen onderaan het apparaat, deze gaan te zwaar.
Door te slepen over het scherm kan ook, maar dat lukt me ook niet door mijn handicap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:22
Ik ben nog nooit een erader met een automatische blader systeem tegen gekomen.
Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien moet je opzoek naar een reader die met hele lichte knopjes werkt en die ven uitproberen in een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoopte dat hier iemand was die een verandering in de software kan programmeren.

Als dat niks word ga ik inderdaad terug naar een winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Waarschijnlijk niet, ik kan me niet voorstellen dat Sony hun reader een open firmware geeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:05:
Ik hoopte dat hier iemand was die een verandering in de software kan programmeren.
Behalve dat we hier geen gratis "wij maken al uw software/aanpassingen/patches/whatever" zijn (Kan iemand even...?) zie ik al helemaal niet wat dit in WEB doet :? (Waar hoort mijn topic?).

Ik zie dat je nieuw bent op GoT. In dat geval: Welkom :w Neem even onze Quickstart door voordat je een nieuw topic opent ;)

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 19-06-2010 12:39 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.