Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• femmer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 17:52
Hallo,
ik heb een 6720 en wanneer ik de navigatie wil gebruiken springt het ding steeds in screensaver/standby mode. Het is me niet gelukt die uit te schakelen als de navigatie (kaarten) draait. Ik kan de standby wel veranderen van tijd b.v. na 10 of 90 seconden maar uitzetten kan ik niet. WIe kan mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg. Ik heb van de week nog alle updates voor het ding geinstalleerd met de ovi-suite.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?

• femmer
RoD schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:42:
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?
Ik heb alle menu's van de telefoon minimaal 3 keer bekeken en gezocht of er iets uit te zetten viel voor die standby. Ook alle opties binnen dat navigatieprogramma (kaarten heet het) 5 keer nagelopen. Ook heb ik de gebruikershandleiding doorgenomen maar niks gevonden over het uitzetten van de screensaver/standby mode. Verder heb ik gezocht met een zoekmachine voor internet met allerlei termen die het probleem beschrijven, probleem is dan dat je meestal specs van de telefoon vind waarin ook termen als standby en navigatie voorkomen. Misschien/waarschijnlijk is het wel iets heel voor de hand liggends maar ik kan het niet vinden. Vreemd ook dat ik verder geen meldingen vind van andere gebruikers met dit probleem dus het is vast iets heel simpels maar mij is het nog niet gelukt. Zodoende vraag ik het hier.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Als je aan het navigeren bent, valt het scherm niet de beveiliging (mits goed ingesteld), als je alleen naar de kaarten kijkt, wel.

• femmer
PinokkioTV schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:02:
Als je aan het navigeren bent, valt het scherm niet de beveiliging (mits goed ingesteld), als je alleen naar de kaarten kijkt, wel.
Bij mij blijft die schermbeveiliging dus wel actief tijdens navigatie, dat is het probleem. Misschien noemenswaardig dat het tijdens 1 van de 10 proefdagen van het programma was maar dat zou m.i. niet uit mogen maken. Verder gebruik ik het alleen offline want ik het geen internetabbo op die telefoon. Welke instellingen bedoel je met "mits goed ingesteld" ?

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

Ik heb een 6710 navigator en die doet ongeveer hetzelfde, de screensaver gaat aan als de toetsen automatisch geblokkeerd zijn. Als ik daarna de toetsen deblokkeer heb ik geen last meer van de screensaver.

Edit:
Trouwens is al je software op de telefoon wel van de laatste versie?

[ Voor 18% gewijzigd door Imak op 22-06-2010 12:41 ]

• femmer
Imak schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:21:
Ik heb een 6710 navigator en die doet ongeveer hetzelfde, de screensaver gaat aan als de toetsen automatisch geblokkeerd zijn. Als ik daarna de toetsen deblokkeer heb ik geen last meer van de screensaver.

Edit:
Trouwens is al je software op de telefoon wel van de laatste versie?
De toetsen worden bij mij niet gelockt, als ik een toets indruk krijg ik weer voor 90 seconden (maximale wachttijd voor screensaver) beeld.

Ik heb van de week nog alle updates voor het ding geinstalleerd met de ovi-suite.
Pagina: 1