Er zijn 2 dingen aan de hand, dit zijn de mailtjes die wij hebben gehad van Vodafone (als grote zakelijke klant)
Van: Vodafone Corporate Support Storingen
Verzonden: zaterdag 19 juni 2010 12:42
Onderwerp: Ivm storing mogelijk problemen met telefoon- en/of dataverkeer in regio Amsterdam/Haarlem/Alkmaar - Ref. xxx1. Kijk op MVZ voor meer informatie.
Geachte klant,
In verband met een netwerkstoring kunt u mogelijk problemen ondervinden met telefoon- en/of dataverkeer in de regio Amsterdam/Haarlem/Alkmaar.
Vodafone betreurt het ongemak en stelt alles in het werk om de tijdsduur en de hinder zo veel mogelijk te beperken.
Onze referentie is xxx1.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Technical Support
Verzonden: zaterdag 19 juni 2010 13:55
Onderwerp: Incident xxx1 is verholpen.
Geachte klant,
De door ons gemelde verstoring met referentie xxx1 is verholpen.
Een circuit bord in een van onze verkeersknooppunten bleek uitgevallen waardoor dit probleem ontstond. Na herroutering van het verkeer en een herstart van het knooppunt zou Telefoon- en Dataverkeer in de voorheen getroffen gebieden weer normaal moeten functioneren.
Mocht u onverhoopt toch nog hinder ondervinden na deze laatste melding, dan verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via het onderstaande telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,
Verzonden: zondag 20 juni 2010 14:19
Onderwerp: Ivm storing mogelijk problemen met bellen of een data sessie op te zetten - Ref. xxx2. Kijk op MVZ voor meer informatie.
Geachte klant,
In verband met een storing kunt u mogelijk problemen ondervinden met bellen of een data sessie op te zetten
Vodafone betreurt het ongemak en stelt alles in het werk om de tijdsduur en de hinder zo veel mogelijk te beperken.
Onze referentie is xxx2.
Met vriendelijke groet,
(Ik weet niet in hoeverre ik dit soort informatie mag plaatsen, vandaar dat ik de gegevens geanonimiseerd heb)
Van melding xxx2 is dus nog geen afmelding geweest.