[Thunderbird] Facebook notificatiemails niet ontvangen *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:28
Ik heb een probleem met mijn Thunderbird, ik ben sinds kort overgestapt op Thunderbird vroeger werkte ik met Outlook 2007.

Ik heb ze nu beide draaien omdat ik zeker wilde zijn dat ik alle e-mails doorkreeg en nu merk ik dat ik bij Thunderbird geen Facebook notificatie e-mails (reacties op prikbord etc etc..) dit vind ik best vervelend omdat ik graag van de nodige spam van Facebook hou :+

Ik heb al gegoogled maar niks nuttigs gevonden zooi over spam filters etc, deze heb ik vervolgens uitgezet en zelfs gezegd dat als die toch iets spam vind hij het dan in een map moet plaatsen maar niks... :(

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoe haal je je mail binnen? POP, IMAP, anders? En komt de Facebookmail wel via dezelfde account / wordt het wel in de MUA en niet al op de server als spam aangemerkt?

Ook: weet je zeker dat Junk dinges uit staat? Natuurlijk kan je heel eenvoudig mail van bijv Facebook altijd OK vinden - door het inje adresboek te zetten en in TB aan te geven dat dat moet worden vertrouwd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
@F_J_K

POP3, Facebookmail wordt wel ontvangen in Outlook 2007 (deze draait er nog naast, om juist dit soort problemen op te lossen) dus dan neem ik aan dat het niet op de server als spam gezien wordt.

Het gaat hier trouwens om Hotmail via pop3 naar Thunderbird.

Kan facebook niet toevoegen aan mijn adresboek omdat de notificatie zender altijd een ander random e-mail adres is.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan pas ik de topictitel nog even aan. 'Facebook probleem' zegt zo weinig over welk probleem dan.

De aanname dat de mailserver niets controleert is niet helemaal terecht: staat er wat in de headers? TB vertrouwt standaard de SpamAssassin classificatie.

Check ook even je message filters. En stel even he junk filter log in (en lees die uit, natuurlijk),

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
Message filters zijn leeg, en ook mn junk filter log is leeg :(

[edit: okey; ingelogd op de web interface van hotmail hier stonden ze dus als ongewenst waardoor ik ze niet meer in Thunderbird kreeg; 8)7 het is opgelost dus! :>]

[ Voor 58% gewijzigd door Grvy op 27-06-2010 00:40 ]

Dit is een account.

Pagina: 1