Ik word lastig gevallen door me ex. Kan ze op een zwarte lijst in me nokia n73?
Help ze is erg vervelend...
Help ze is erg vervelend...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Signature
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen
[ Voor 39% gewijzigd door Palomar op 18-06-2010 23:54 ]
Je mag je grote mond voor een ander forum houdenpleefiguur schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:52:
Hopelijk heeft ze zo een vriendje dat haar eens flink [...]
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Waar the hell heeft hij jou (ons) gevraagd eens met zijn relatie te bemoeien helpen?!? Heb jij ergens die vraag zien staan? Wat heeft het beantwoorden van de vraag "Hoe blokkeer ik iemand" met relatietherapie te makenMexel schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 06:01:
[...] Je registreert je hier en stelt 1 korte vraag terwijl je dit ook zelf had kunnen bedenken lijkt mij, we zijn geen relatie therapeuten. [...]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Als meneer geen geld wil uitgeven aan sofware of dergelijke kunnen we hem toch iets helpen.Room42 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 06:16:
Waar the hell heeft hij jou (ons) gevraagd eens met zijn relatie te bemoeien helpen?!? Heb jij ergens die vraag zien staan? Wat heeft het beantwoorden van de vraag "Hoe blokkeer ik iemand" met relatietherapie te maken![]()
Zie ik nog steeds geen relatie tussen zijn vraag (hoe blokkeer je een beller) en jouw verontwaardiging over het moeten spelen van relatietherapeutMexel schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 06:26:
[...]
Als meneer geen geld wil uitgeven aan sofware of dergelijke kunnen we hem toch iets helpen.
Maar zoals je in pleefiguur zn laatste post ziet gaat hij een lege ringtone instellen dus opgelost voorlopig.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Mexel, toe ffMexel schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 06:48:
[...] als meneer had aangegeven dat hij enkel iemand wou blokken op zijn telefoon maar geen geld eraan had willen uitgeven dan had zijn ex geen eens na voren gekomen. [...]
[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 19-06-2010 08:26 ]
Op het moment dat ik betaald wordt om voor helpdesk te spelen, *dan* blijf ik bij de vraag en is de rest mijn zaak niet. Tot die tijd geef ik gewoon m'n mening - bevalt dat je niet, stel dan je vraag maar ergens anders.Room42 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 06:41:
[...]
Ik bedoel gewoon: Blijf bij de vraag. De rest is helemaal jouw zaak niet en heb je geen verstand van. Of ken je hem persoonlijk en ken je zijn hele situatie?
Ik gooi dit topic op slot. Niet omdat je probleem blijkbaar op is gelost, maar omdat je 0,0 inzet vertoont. Het minste wat we hier verwachten is dat je vermeld wat je zelf reeds hebt onderzocht en met welk resultaat.pleefiguur schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 05:32:
Palomar bedankt. Daar had ik nog niet aan gedacht. Zo word ik toch niet echt gestoord. Dit gaat hem worden. Wat mij betreft is het probleem opgelost zo. Iedereen bedankt voor het meedenken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq