Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• pleefiguur
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 21:41
Ik word lastig gevallen door me ex. Kan ze op een zwarte lijst in me nokia n73?

Help ze is erg vervelend...

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zou eens met je provider praten, kijken of zij t niet voor je kunnen oplossen. Anders zoeken op call block software voor je telefoon.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:29
Probeer BlackBaller eens.

• pleefiguur
snelle respons jongens... ik ga ff aan de slag. ik laat het wel weten als ik rust heb.

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Je kan je ex ook gewoon btchslppen.

Signature

• pleefiguur
Ok... De dude uit India van de helpdesk wist me te vertellen dat het blokkeren van nummers niet mogelijk is bij Lyca mobile...(Tsurany.)

En betalen voor software ($15) doe ik niet. Is er geen open source alternatief??? Ik ken al wel telefoons (cheap-ass van alcatel) waar een zwarte lijst in zit. Een vriend van me heeft hem voor 19 euro simlockvrij gekocht... mss moet ik dat dan maar doen...(vanaalten)

Ga me toch niet elke dag meerdere malen laten lastig vallen door die @#$*&!!!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Weet je welke provider je ex bij zit? Dan daar klagen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 22:49

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Als je er geen eens $15 (€12) voor over hebt, wat loop je dan te klagen? :(

Dan zul je er of mee moeten leven of goed gaan zoeken op Google.

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

• pleefiguur
BMW M3: Mij kent ze... heb ik het straks gedaan... Hopelijk heeft ze zo een vriendje dat haar eens flink naait, maar goed. Wat boeit mij dat? Ik heb een geavanceerde telefoon (N73) die foto's, ringtones en weet ik veel wat allemaal met een contact kan doen maar niet gewoon blokkeren?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kun je geen custom ringtone voor haar nummer instellen? Bijv. een leeg mp3'tje Is iig iets, al zal er nog wel een gemiste oproep zijn en blijft ie trillen als je dat aan hebt staan.

[ Voor 39% gewijzigd door Palomar op 18-06-2010 23:54 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:44
Eens mee praten? Als dat niet werkt, dan kan je toch negeren? Dan stopt ze vanzelf wel ;)
En anders van nummer veranderen.
pleefiguur schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:52:
Hopelijk heeft ze zo een vriendje dat haar eens flink [...]
Je mag je grote mond voor een ander forum houden ;)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• pleefiguur
Palomar bedankt. Daar had ik nog niet aan gedacht. Zo word ik toch niet echt gestoord. Dit gaat hem worden. Wat mij betreft is het probleem opgelost zo. Iedereen bedankt voor het meedenken.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

pleefiguur ga gewoon eens met haar praten en vertel haar dat je dit niet wilt, en dat voorbij ook echt voorbij is, gewoon op je punten gaan staan, mocht ze niet luisteren dan een ander nummer nemen of een lege ringtone instellen.

Vertel haar dat dit gewoon kinderachtig gedrag is en dat je wilt dat het ophoud.

Je registreert je hier en stelt 1 korte vraag terwijl je dit ook zelf had kunnen bedenken lijkt mij, we zijn geen relatie therapeuten.

Mocht ze na dit alles nog niet ophouden zet dan haar nummer op internet op diverse netwerk site`s zodat zij plat gebeld wordt.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik moet altijd zo lachen om het GoT publiek dat zich enorm met de (privé-)kwestie om de vraag van de TS gaat bemoeien. "Ga gewoon met haar praten" is toch geen antwoord op de vraag hoe je iemand blokkeert op de telefoon?
Soms lijkt het wel alsof je al die details maar beter niet kan vertellen omdat het je thread altijd doet ontsporen.
Mexel schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 06:01:
[...] Je registreert je hier en stelt 1 korte vraag terwijl je dit ook zelf had kunnen bedenken lijkt mij, we zijn geen relatie therapeuten. [...]
Waar the hell heeft hij jou (ons) gevraagd eens met zijn relatie te bemoeien helpen?!? Heb jij ergens die vraag zien staan? Wat heeft het beantwoorden van de vraag "Hoe blokkeer ik iemand" met relatietherapie te maken :? _O-

I love you, guys! :>

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Mexel

Mexel

Room42 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 06:16:
Waar the hell heeft hij jou (ons) gevraagd eens met zijn relatie te bemoeien helpen?!? Heb jij ergens die vraag zien staan? Wat heeft het beantwoorden van de vraag "Hoe blokkeer ik iemand" met relatietherapie te maken :? _O-
Als meneer geen geld wil uitgeven aan sofware of dergelijke kunnen we hem toch iets helpen.
Maar zoals je in pleefiguur zn laatste post ziet gaat hij een lege ringtone instellen dus opgelost voorlopig.

• Room42
  • Niet online
Mexel schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 06:26:
[...]

Als meneer geen geld wil uitgeven aan sofware of dergelijke kunnen we hem toch iets helpen.
Maar zoals je in pleefiguur zn laatste post ziet gaat hij een lege ringtone instellen dus opgelost voorlopig.
Zie ik nog steeds geen relatie tussen zijn vraag (hoe blokkeer je een beller) en jouw verontwaardiging over het moeten spelen van relatietherapeut ;)

En als iemand er geen geld aan uit wil geven, diskwalificeert dat hem dan meteen van het stellen van vragen hier? Ik vind het trouwens wel logisch dat zoiets gratis te vinden zou moeten zijn. Het is nou geen rocket science.

Ik bedoel gewoon: Blijf bij de vraag. De rest is helemaal jouw zaak niet en heb je geen verstand van. Of ken je hem persoonlijk en ken je zijn hele situatie? ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Mexel

Mexel

IK geef enkel mijn mening wat ik van de situatie vindt, en meningen mogen verteld worden toch, ik ga verder niet meer in op deze discussie, als meneer had aangegeven dat hij enkel iemand wou blokken op zijn telefoon maar geen geld eraan had willen uitgeven dan had zijn ex geen eens na voren gekomen.
:w

• Room42
  • Niet online
Mexel schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 06:48:
[...] als meneer had aangegeven dat hij enkel iemand wou blokken op zijn telefoon maar geen geld eraan had willen uitgeven dan had zijn ex geen eens na voren gekomen. [...]
Mexel, toe ff :D Volgens mij is dat precies wat hij gevraagd heeft, toch? Zijn ex was randinformatie, puur om de situatie te verduidelijken.

Maar je moet het je vooral ook niet zo persoonlijk aantrekken. Ik heb het ook over het 'GoT publiek'. Zie de véle technische vragen hier op GoT die binnen enkele posts over totaal iets anders gaan. :)

Overigens besef ik wel dat ik dit topic totaal verkracht, maar ik durfde dat wel aan omdat het probleem al opgelost lijkt te zijn (c.q. ik verwacht 'pleefiguur' na z'n laatste post hier niet snel meer terug).

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 19-06-2010 08:26 ]

• vanaalten
  • Laatst online: 09:29
Room42 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 06:41:
[...]

Ik bedoel gewoon: Blijf bij de vraag. De rest is helemaal jouw zaak niet en heb je geen verstand van. Of ken je hem persoonlijk en ken je zijn hele situatie? ;)
Op het moment dat ik betaald wordt om voor helpdesk te spelen, *dan* blijf ik bij de vraag en is de rest mijn zaak niet. Tot die tijd geef ik gewoon m'n mening - bevalt dat je niet, stel dan je vraag maar ergens anders.

Daarnaast: TS stelt een vraag (hoe blokkeer ik een nummer) en verteld daarna wat het eigenlijke probleem is (ex valt lastig). Een beetje slimme techneut probeert het probleem daar op te lossen waar het eigenlijk veroorzaakt wordt (stalkende ex) in plaats van lapmiddeltjes gebruiken (nummerblokkade). Lijkt mij dus helemaal niet zo gek om te adviseren met de ex te gaan praten, dat is (als het werkt) een handigere oplossing dan zo'n nummerblokkade.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lees aub even Het algemeen beleid, want dit is niet hoe je hier een topic start.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
pleefiguur schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 05:32:
Palomar bedankt. Daar had ik nog niet aan gedacht. Zo word ik toch niet echt gestoord. Dit gaat hem worden. Wat mij betreft is het probleem opgelost zo. Iedereen bedankt voor het meedenken.
Ik gooi dit topic op slot. Niet omdat je probleem blijkbaar op is gelost, maar omdat je 0,0 inzet vertoont. Het minste wat we hier verwachten is dat je vermeld wat je zelf reeds hebt onderzocht en met welk resultaat.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.