Grote fan Nvidia 9800 gx2?

Pagina: 1
Acties:

• De Chick
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09-2023
Hola,

Na wat problemen de laatste paar dagen, heb ik even wat beter naar mijn video kaart gekeken, aangezien deze waarschijnlijk elke keer oververhit raakte. Ik heb een Nvidia Geforce 9800 gx2 kaart. Deze kaart heeft een kleine fan voor elk prosessortje van de kaart (2), maar ik zag toen ook 1 hele grote aan de andere kant van de behuizing. Nu heb ik wat rond gezocht op internet naar info over die grote fan, maar ken niks vinden. En als ik een programma gebruik om mijn fan snelheid te regelen, gaan alleen die kleine fannetjes draaien.
Weet iemand wat meer over deze grote fan. Het ziet dr naar uit dat deze dr is om lucht tussen beide kaarten te blazen en dat die andere fannetjes alleen uitblaas is.

Groeten, mike

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:28
Groeten terug :+

Maar ik weet niet welke je bedoelt... heb je een foto? Bedoel je niet de casefans of een chipset fan?

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:18
ik zag toen ook 1 hele grote aan de andere kant van de behuizing.
Zal wel 1 casefan zijn, is die wel aangeslote :+

• De Chick
Oja, een typ foutje, achja.

Hier een foto van de kaart, de grote fan die ik bedoel zit daar rechts bij die lucht sleuven:

http://www.firingsquad.co...nce_preview/images/01.jpg

Ken niet echt zo snel een betere foto vinden met de behuizing dr af, of waar je goed de fan ken zien. Kenners weten wel wat ik bedoel anders moet ik even naar een ander forum. Wil gewoon weten wanneer dat ding gaat draaien of hoe je hem ken forceren te gaan draaien. Ik wil graag weten of die nog werkt of niet.

Verwijderd

Wat bedoel je nu? De fan van de videokaart lijkt mij gewoon te draaien, doet die dat namelijk niet valt de PC uit binnen enkele minuten omdat de videokaart veel te heet wordt.
Draait die niet is de connector los of is de videokaart kapot en wordt het waarschijnlijk een RMA.

• De Chick
Ha ha, ik ben dr al uit.

Nog bedankt

• Allubz
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-02 22:08
Als je een probleem hebt opgelost is het wel handig om even een uitleg te geven voor het geval andere gebruikers een vergelijkbaar probleem hebben.

Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design

Pagina: 1