Ik ben van plan om een nieuwe hoofdtelefoon te kopen. Mijn draadloze Sony, die dit jaar 4 is geworden, heeft last van veel ruis en als je een liedje opzet met wat meer bas kraakt hij eerder dan de muziek af te spelen 
Ik heb al verschillende reviews opgezocht en ik heb via de pricewatch mijn keuze kunnen beperken tot 3 modellen.
pricewatch: Sennheiser HD 448 (Zwart)
pricewatch: Sennheiser HD 280 Silver (Zilver)
pricewatch: Sony MDR-V700DJ (Zilver)
Ik ga een dezer dagen eens naar een winkel waar deze modellen zijn te bezichtigen en te beluisteren maar ik zou graag weten of een van deze hoofdtelefoons af te raden is door een negatieve eigenschap die niet vermeld is oid.
Ook vroeg ik mij af of er geen alternatieven zijn voor deze hoofdtelefoons die ik over het hoofd heb gezien, het merk maakt mij niet uit.
Voor wat gaat deze hoofdtelefoon dienen:
Ik heb al verschillende reviews opgezocht en ik heb via de pricewatch mijn keuze kunnen beperken tot 3 modellen.
pricewatch: Sennheiser HD 448 (Zwart)
pricewatch: Sennheiser HD 280 Silver (Zilver)
pricewatch: Sony MDR-V700DJ (Zilver)
Ik ga een dezer dagen eens naar een winkel waar deze modellen zijn te bezichtigen en te beluisteren maar ik zou graag weten of een van deze hoofdtelefoons af te raden is door een negatieve eigenschap die niet vermeld is oid.
Ook vroeg ik mij af of er geen alternatieven zijn voor deze hoofdtelefoons die ik over het hoofd heb gezien, het merk maakt mij niet uit.
Voor wat gaat deze hoofdtelefoon dienen:
- Muziek van allerlei genres, vooral populaire muziek en dance
- Films bekijken, zowel crappy downloads als blu-rays
- Gesloten design aangezien ik in de living zit en dus de mede-livingsgenoten niet wil storen
- Circumaural of volledig om het oor, zeker geen on-ear hoofdtelefoon