Een aantal vragen mbt Logitech Z-5500.

Pagina: 1
Acties:

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03-2025
Mijn broer kan voor een prikkie een Logitech Z-5500 voor me meenemen van zijn werk want ze gaan daar uit het assortiment.
En laat ik nou al heel lang op zoek zijn naar een goede speakerset voor mijn Xbox 360 en pc.
Ik zit alleen nog met een aantal vragen waar ik het antwoord niet kan vinden op internet.

-Wat zijn goede spikes voor de subwoofer, hij is namelijk zo'n 25 kilo heb ik gehoord en wij hebben hier houten vloeren.
-De speakers zijn moeilijk op te hangen, hoe kan ik dit het beste doen.
-krijg ik nog mooi geluid als ik de speakers aan het plafond hang? (Kamer = 4 bij 5 en mijn bank en tv staan tegen de muur).
-Is het volgende goed mogelijk?
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/18/1276863479-540.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/18/1276863531-080.jpg
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, de rode pijlen staan voor het geluid en de grijze rondjes zijn de speakers.
In het tweede plaatje moet 'surround @ TV', 'stereo @ PC' zijn.

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door qwertyuio op 18-06-2010 17:02 ]

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-01 22:39
zet de subwoofer boven op een hele grote steen, met spikes (welke maakt niet echt veel uit), als je toch bezig bent kun je er ook nog een steen op leggen.

De achter speakers moeten naast je zitten ipv achter je. Probeer ze op oorhoogte te hangen, dan klinken ze het beste.

En voor zo ver ik weet is het niet mogelijk om de speakers zo te gebruiken als je in die plaatjes laat zien.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:22
Dat wat je wilt bij je pc, is misschien wel te regelen als je een goede geluidskaart hebt.

Zucht...

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03-2025
Ok, dankje voor jullie reacties.

Oorhoogte dus, iemand tips om ze op te hangen, ik heb gehoord dat dat heel moeilijk was.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:31

Shunt

Boe

het probleem met ophangen was toen ik ze nog had dat het voetje slechts een kant op kan kantelen dus je kan niet het voetje tegen de muur aan monteren en dan leuk eventjes de speaker richten op je luister positie. en kwa gewicht van de subwoofer dat is geen 25 kg kan ik je nu al even zeggen. Hij is zwaar maar niet zo zwaar. de rubbertjes er onder doen hun werk goed en als hij te veel denderd leg er een flinke stoeptegel onder en op.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"