Er zijn hier wel topics over op GoT, maar allemaal oud (2004, 2006 enz)
Gezien de technieken (hopelijk!) vlot veranderen opnieuw maar een vraag erover.
Ik heb in de woonkamer beneden sinds enkele maanden (HD) digitale TV van UPC. Hiervoor altijd Digitenne.
De digitale TV van UPC bevalt ZO goed (zelfs de SD kanalen) en is zoveel scherper dan digitenne, dat ik me er op de tv op de slaapkamer boven steeds vaker aan begin te ergeren.
Als ik een kabel doortrek heb ik alleen analoog, dus dat wordt ook prut.
Beneden staat dus een UPC Cisco settop, en die moet boven via Scart draadloos 'aangesloten' worden op de tv aldaar.
Al die vreemde kastjes van Marmitek vind ik niets, dus ik vond van ELRO van die inplug sets.
Deze dus MA438S

EUR 60
ja dat is dus helemaal prut.
Ik krijg op 3 kanalen alleen maar geluid, en op 1 kanaal ook beeld, maar heel slecht en continue storend en ruisend. Je merkt trouwens wel dat er veel minder compressie is tov digitenne.
Welk apparaat werkt nou WEL goed?
Ik zie een set van Philips, de SLV3220. Iemand ervaring hiermee?

EUR 65 - 90
edit: lees ik ook veel teleurstellende berichten van
Gezien de technieken (hopelijk!) vlot veranderen opnieuw maar een vraag erover.
Ik heb in de woonkamer beneden sinds enkele maanden (HD) digitale TV van UPC. Hiervoor altijd Digitenne.
De digitale TV van UPC bevalt ZO goed (zelfs de SD kanalen) en is zoveel scherper dan digitenne, dat ik me er op de tv op de slaapkamer boven steeds vaker aan begin te ergeren.
Als ik een kabel doortrek heb ik alleen analoog, dus dat wordt ook prut.
Beneden staat dus een UPC Cisco settop, en die moet boven via Scart draadloos 'aangesloten' worden op de tv aldaar.
Al die vreemde kastjes van Marmitek vind ik niets, dus ik vond van ELRO van die inplug sets.
Deze dus MA438S

EUR 60
ja dat is dus helemaal prut.
Ik krijg op 3 kanalen alleen maar geluid, en op 1 kanaal ook beeld, maar heel slecht en continue storend en ruisend. Je merkt trouwens wel dat er veel minder compressie is tov digitenne.
Welk apparaat werkt nou WEL goed?
Ik zie een set van Philips, de SLV3220. Iemand ervaring hiermee?
EUR 65 - 90
edit: lees ik ook veel teleurstellende berichten van
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.