Als ik een remote desktop sessie sluit door uit te loggen of de verbinding te verbreken, dan blijft de client open staan in m'n taakbalk. Dan moet ik met de rechtermuisknop erop klikken en op close drukken om em helemaal weg te krijgen. De verbinding blijft dus niet open staan, het is alleen de client die niet weg wil. Het maakt niet uit naar welke server ik verbindt: ik heb er een stuk of 5 die allevijf compleet verschillend zijn, dus daar zal het niet aan liggen.
Een client vanaf een andere PC sluit wel zodra de verbinding verbroken wordt (of uitgelogd wordt).
XP is verder helemaal up-to-date, en de laatste versie van de RDP client is geinstalleerd.
Geen idee eigenlijk waar ik naar moet zoeken of wat ik in godsnaam kan proberen om dit irritatietje te fixen. Google helpt ook niet echt; ik vind alleen oplossingen die iets op de server fixen, terwijl daar het probleem niet zit.
Een client vanaf een andere PC sluit wel zodra de verbinding verbroken wordt (of uitgelogd wordt).
XP is verder helemaal up-to-date, en de laatste versie van de RDP client is geinstalleerd.
Geen idee eigenlijk waar ik naar moet zoeken of wat ik in godsnaam kan proberen om dit irritatietje te fixen. Google helpt ook niet echt; ik vind alleen oplossingen die iets op de server fixen, terwijl daar het probleem niet zit.
日本!🎌