[Outlook 2007] persoonlijke mappen automatisch verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 23:09
Hallo allemaal,

Hier heb ik te maken met een mysterieuze probleem. Een gebruikster meldt dat haar mappen, die zij zelf heeft aangemaakt in outlook 2007 (onder eigen Postvak IN), automatisch worden verwijderd.
Persoonlijk heb ik daar mijn twijfels erover, omdat ik dit zelf nooit heb meegemaakt en ook omdat die gebruikster niet zo handig is met computers.

Ik vraag mij af of dit jullie bekend voorkomt?? Ook ben ik benieuwd naar hoe ik die verwijderde mappen kan herstellen. Ik weet dat dit mogelijk is om verwijderde e-mails via de menu extra > > verwijderde items herstellen te herstellen, maar mappen komen daar niet voor. Aangezien dit outlook 2007 SP2 is de optie alwaysdumpon automatisch aan in de register

Ik hoor graag jullie reacties.

Mvg,

@Mods,sorry voor het ongemak, maar zouden jullie de titel willen veranderen naar Outlook 2007: persoonlijke mappen worden automatisch verwijderd.

[ Voor 8% gewijzigd door lawkexarib op 18-06-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Exchange, of standalone? En als standalone: IMAP, MAPI of POP?

In alle gevallen gok ik toch PEBKAC. In alle gevallen: iets lager in de topiclijst staat MS Outlook: Map (onder persoonlijke mappen) ineens weg, loop die even door :Y)

Titel = aangepast :)

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 18-06-2010 14:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 23:09
Hallo F_J_K,

Bedankt voor je snelle reactie. Hier gebruiken wij een exchange 2007 SP2 als de mailserver.
hahaha ik wist niet wat je bedoelde met PEBKAC, maar nadat ik ging zoeken op google _/-\o_ GE-WEL-DIG.

Dus zoals ik het vermoed, is dit probleem gerelateerd aan de gebruiker en niet aan de Outlook 2007.

Die andere topic heb ik niet gezien, maar ik zal verder ernaar kijken!!