Handtekening MS Outlook vergrendelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

In ons bedrijf zijn we volop bezig met een nieuwe huisstijl. Daarbij hoort een nieuwe signature in MS Outlook.
De vraag: kan ik ervoor zorgen dat deze signatures zodanig vergrendeld worden dat de eindgebruiker zelf hier niets aan kan bewerken (zelf namen veranderen, titels verwijderen enz.)?

Wat ik al heb geprobeerd:
De bestanden in de C:\root op read-only gezet --> geen effect;
In de Eigenschappen alle rechten tot deze bestanden blokkeren (enkel ikzelf heb dan de nodige rechten).

Een oplossing lijkt om van de signature een afbeelding te maken (JPEG?). Maar hoe krijg ik dit gedaan + loop ik dan niet het risico dat de bestanden corrupt worden (rood kruisje)?
Zijn er nog andere mogelijkheden, tips, of mss een softwarepakketje (bij voorkeur freeware?).

Programma: MS Office 2007, draait op XP.

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Er zijn programma's die handtekening mee kunnen zenden, zoals bijvoorbeeld exclaimer, ik weer niet zeker of er ook echt vree versies zijn allen.
je geeft dan gewoon elke email een predefinde handtekening mee, en je kan als je gegevens in de AD invult deze ook mee laten pakken zodat ze per persoon geconfigureerd worden (bijvoorbeeld telefoonnummer intern of zo).

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Er zijn verschillende oplossingen hiervoor, maar ik zal het niet client-side oplossen aangezien er dan altijd wel wat veranderd kan worden. Als de gebruiker eenmaal een nieuw bericht opent is de handtekening altijd aanpasbaar, een plaatje kan eenvoudig verwijderd worden en maakt het bericht onnodig groot.

Om dit centraal te regelen zie;
http://www.howto-outlook.com/howto/corporatesignature.htm

HowTo-Outlook | MSOutlook.info