'Donkere pulsen versturen gegevens verder'

Pagina: 1
Acties:

• twabi2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Dit is al de 2e of 3e keer dat ik een artikel instuur via nieuws tip dat enkele dagen later gepubliceerd wordt zonder vermelding van mijn naam.
Vorig keer hier ook al gemeld, toen was het toeval volgens jullie, maar nu begint het toch verdacht te worden...
Niet dat het een enorm verschil maakt natuurlijk, maar respectvol is het allerminst.
Het zou kunnen dat het aan een technisch probleem ligt; dan is dat bij deze ook weer gemeld.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
De submit was verwijderd uit de queue maar het onderwerp is later toch opgepikt. Dit kan een enkele keer gebeuren en blijkbaar is dat toevallig een aantal keer bij jouw bijdragen gebeurd, helaas.

We proberen altijd de submitter de credits te geven die ze verdienen. Blijf vooral submitten want jullie helpen ons er echt mee. :)

Ik heb je trouwens toegevoegd: nieuws: 'Donkere pulsen versturen gegevens verder'

[ Voor 21% gewijzigd door Olaf op 18-06-2010 13:01 ]

• twabi2
Bedankt voor de uitleg :)

• twabi2
Sorry dat ik dit topic nog eens omhoog kick, maar het is nu al de 5e of 6e keer dat ditzelfde gebeurt, en afgaande op de comments, ben ik niet de enige.
Dat is dus al geen "enkele keer" meer.

Deze keer gaat het over "Telenet introduceert streamingdienst voor digitale televisie".
Ik heb deze tip al op vrijdag ingestuurd omdat ik er zowat zeker van was dat het wat voor T.net was, op basis van een artikel van De Morgen.
Ik zie dan ook geen reden meer om in de toekomst nog artikels in te sturen, tot er hier iets aan veranderd wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door twabi2 op 19-12-2010 13:20 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Er staat een andere submitter bij. Als er meerdere mensen hetzelfde item insturen wordt de naam van de eerste in de queue er bij gezet. Er wordt absoluut geen onderscheid in submitters gemaakt.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl