Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
* Nibbles is newbie
Hij is niet alleenOp zaterdag 10 maart 2001 23:54 schreef Nibbles het volgende:
Wat is een backstabber?
* Nibbles is newbie
Putting the bit in Biton since 1997
Ik voelde me al minderwaardig
Nou Jaaap?
Ja! Nu wil ik het ook wel weten...Op zondag 11 maart 2001 00:00 schreef Nibbles het volgende:
Phew.
Ik voelde me al minderwaardig
Nou Jaaap?
Verwijderd
dus mijn gok is dat ie een alliantie had gesloten en dat toen hij hun gezamelijke vijand aanviel dat z'n "partner" toen zijn basis met de grond gelijk maakte
Am I right?
Leuke vrienden in die alliantie dan!Op zondag 11 maart 2001 00:03 schreef Scimitar het volgende:
hij heeft et over starcraft
dus mijn gok is dat ie een alliantie had gesloten en dat toen hij hun gezamelijke vijand aanviel dat z'n "partner" toen zijn basis met de grond gelijk maakte
Am I right?
Verwijderd
Ik ben ook een Starcraft newbie (sterker nog, nooit gespeeld: ben niet zo'n rts-fan). Maar dat is de meest logische verklaring ja.Op zondag 11 maart 2001 00:03 schreef Scimitar het volgende:
hij heeft et over starcraft
Am I right?
Dat zit op zo'n rond schijfje wat je in je computer kunt stoppenOp zondag 11 maart 2001 00:06 schreef ZAC het volgende:
Ehh wat is een starcraft?
Verwijderd
BLASPHEMY!Op zondag 11 maart 2001 00:06 schreef ZAC het volgende:
Ehh wat is een starcraft?
Op zondag 11 maart 2001 00:14 schreef Scimitar het volgende:
[..]
BLASPHEMY!
ik denk zo'n beetje het beste multiplayer-rts-spel ooit
alhoewel red alert ook vet is
This too shall pass
TA:CC roelt
AAARRGGHHH
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Verwijderd
Gewoon ff je vloot carriers boven de enemy base verzamelen, allies knop uitzetten en de basis in puin leggen
Maar je kan het wel zien aankomen hoor, als er grote legers van een van je ally's in jouw richting komen. Na een tijdje leer je erop te reageren
Nee, doe dan maar die backstabbers...
Verwijderd
Helaas waarOp zondag 11 maart 2001 12:09 schreef Trashbash het volgende:
Dit komt mij zo bekend voor! Niets is leuker dan op lan in een 6 player game lekker allies gaan backstabben
Gewoon ff je vloot carriers boven de enemy base verzamelen, allies knop uitzetten en de basis in puin leggenAls je oude ally niet heel snel ook zijn kant van de alliance verbreekt heeft hij waarschijnlijk niets meer om mee terug te schieten.
Maar je kan het wel zien aankomen hoor, als er grote legers van een van je ally's in jouw richting komen. Na een tijdje leer je erop te reageren
Maar ik heb vroeger wel leuke potjes warcraft2 zo gespeeld, dan flikkerde ik 9 legers van 9 Paladins in z'n Dorp, en hij die van hem ernaast en dan gingen we zo samen op pad
Das schrikken hoor als je zo'n legermacht ziet aankomen.
Helaas inderdaad dat dat niet altijd meer kan
Het is mijn grote hobby om snipers een mes in hun hol te douwen...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
of op hun hoofd gaan zitten en danOp maandag 12 maart 2001 01:39 schreef Captain Pervert het volgende:
Backstabben is cool in Counter-Strike.
Het is mijn grote hobby om snipers een mes in hun hol te douwen...
-=BoKKiE=- killed "vulnaamin" with headshot from knife
:D:D
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein