Opvoeren celly 500 + kabel modem opvoeren

Pagina: 1
Acties:

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb zelf een celeron 500 en wil die graag over klokken hij loopt op 8 x 66 = 500
als ik hem verander blijft hij daarop staan en als ik hem op 83Mhz laat lopen krijg ik geen beeld meer en maar mijn moederbord en ram kunnen tot 133 kan dat ook met de celeron?
en tot hoeveel kan ik hem ongeveer overklokken?

En met die com21 kabel modems kon je toch op inlogge met een kabeltje en hyperterminal, dan komt er zo'n menu'tje en daar kun je bijna niks veranderen er staat over al ácces denied'weet iemand hoe je dat kan omzeilen?

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

1 ding... een celery 500 gaat nooit van zn leven op 133 draaien :)
Maar kijk in je bios eens wat de AGP/CPU divider voor een waarde heeft (1/1 geeft een agp kloksnelheid van 83 bij een fsb 83 en misschien trekt je videokaart dat niet)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
Ik heb een BP6 Dual Bord met 2x 500 CEL
De multiply'er is gelockt op 7,5 en daar is niks aan te doen..

Ik heb ze op 7,5 x 75 lopen 562,5 Mhz

Kan je ook even proberen..
Ik heb een TNT2 Ultra en loopt goed niet overgeklokt 150 / 183..

Ja ja ja Nee !!

Verwijderd

he pdxnet96 heb jij je voltage ook verandert want als ik hem op 7.5*75 zet slaat mijn windows na een paar minuten vast en zie ik alles 4 keer

8*66=526 ongeveer eppo

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik heb em op 7,5 * 75 = 563
zonder voltageverhoging prima stabiel, geen vastlopers....

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

MR Hat, dat is bij jou een koeling probleem. Ik denk dat, als je er grotere koelers opzet, dat je dan er wel mee weg komt. Installeer ook eens motherboard monitor (een link naar mbm vind je denk ik wel op www.bp6.com ) dan kan je zien wat de temperatuur doet. En zitten de temp sensors wel lekker strak tegen de cellies? Bij mij was er 1 die niet tegen de processor drukte, die gaf dan ook altijd 10 graden minder aan.

Verwijderd

Als ik hem op 500 Mhz heb draaien is hij 40 graden. Als die op 562 draait is hij 42 graden.
Heb ik ook geinstalleerd

Mijn mobo is asus p2b-f
Pagina: 1