Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2024

Josh64

iOS aangedreven

Topicstarter
Dag beste Tweakers,

vandaag stap ik over van Simyo naar Vodafone. Bij Simyo belde ik prepaid met een Samsung E900 en bij Vodafone ga ik bij een abbonement een HTC Legend gebruiken. Nu heb ik een vraag. Aangezien ik een flinke contactenlijst heb zou het een enorm pokkewerk zijn om die allemaal handmatig over te gaan zetten. Daarom mijn vraag: is het mogelijk om de contacten van de E900 over te zetten naar de Legend op een of andere manier? Dat zou echt een groots karwei besparen. Of behoort dit niet tot de mogelijkheden?
In de E900 heb ik geen MicroSD kaartje en in de Legend zit eentje die standaard bij het pakket kwam. Iemand? :)

Alvast hartstikke bedankt.
Ik ben heel even weg, kom vanmiddag terug voor eventuele vragen :P

Nogmaals, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Zover ik net nog kan herinneren van de Samsungs die ik gehad heb, kan je in de Samsung PC Studio je contacten backuppen. Weet niet precies hoe dit weggeschreven wordt (Outlook of naar .vcf/vCard) maar op beide manieren kan je het gewoon weer inladen in je nieuwe HTC Legend, de eerste manier gewoon via HTC Sync, bij de tweede manier kan je dat bestand importeren in je Legend. Overigens vind ik het niet erg om vragen te beantwoorden, maar deze vraag is al wel erg vaak terug gekomen en had via google of gewoon hier op tweakers ongetwijfeld gevonden kunnen worden.