[W7] Netbook negeert power settings in Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Een aantal maanden geleden heb ik een Samsung n150 Netbook gekocht in Thailand. Ik heb deze in een officiele winkel gekocht en het is geen Chinese kopie.

Een tijdje geleden begon de netbook een beetje vreemd te doen. Ik kon plots de screen brightness niet meer wijzigen. Niet met de shortcuts op het keyboard (de balkjes die de brightness aangeven bewegen dan simpelweg niet) en niet in de power settings (hier kan ik de brightness wel op verschillende sterktes instellen maar de brightness verandert niet.)

Tevens, hoewel er in mijn power settings ingesteld staat dat er bij dichtklappen van mijn netbook niets hoort te gebeuren, gaat de computer in sleep mode zodra ik het scherm dichtklap. Ik heb ook het idee dat de power settings met betrekking tot CPU en HD activity etc. worden genegeerd, hoewel ik dit nog niet grondig heb gecheckt lijkt het alsof de batterij van mijn netbook een stuk korter mee gaat dan eerst.

Ik hoop dat jullie een oplossing weten voor dit probleem. Ik heb geprobeerd te zoeken op zowel google als tweakers, maar heb niets kunnen vinden dat betrekking had tot dit probleem. (misschien verkeerde zoektermen gebruikt?.)

Alvast bedankt,

M. Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
voor de zekerheid: je hebt niet toevallig verschil zitten in settings wanneer je op de accu draait en wanneer je op netstroom draait? Dat je de instellingen aanpast voor werken op netstroom terwijl je op de accu zit te werken ofzo?

Als dat niet het geval is, heb je al eens geprobeerd windows opnieuw te installeren?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is niet het geval. En op het moment ben ik op reis, Een re-install is niet echt een optie.

Het is geen ramp als deze instellingen niet veranderen. Ik kan wel leven met een kortere batterijduur, maar ik wil niet dat er nog meer vage shit gebeurt. Hehe