Raar probleem met Itunes en MP3's

Pagina: 1
Acties:

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Beste tweakers,

Ik heb een raar probleem met itunes en mp3's; hij speelt sommige niet af. Ik dubbel click op de betreffende mp3 itunes komt naar de voorgrond, en er gebeurt niets.

De mp3's heb ik verkregen met Get tube een programma waarmee ik voorheen altijd muziek van youtube af kon halen. Ook heb ik vandaag geëxperimenteerd met het programma iNet Stream Archiver, waarmee je internet radio kunt streamen en opslaan. Ook dit programma maakt in mijn ogen wel goede mp3's maar itunes speelt zie niet af :(

Niet geïnfecteerde link naar muziek bestanden (overigens maar 2, dus ongeveer 3mb):
http://www.megaupload.com/?d=L36G54VA

Ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft, een hele hoop muziek is nu niet afspeelbaar..

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:36

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Je kunt de mp3's wel afspelen met een ander programma (om zeker te zijn dat het niet aan je files ligt)?

@hieronder:
De ene van die files is leeg (0b), de andere is AAC

@TS:
Het zijn dus geen mp3's ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Mad Marty op 18-06-2010 07:29 ]

Rail Away!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Wat het ook is, het is geen MP3. Zelfs VLC kan er geen koffie van maken. Volgens zijn informatie zit er geen bekende codec achter.

Siditamentis astuentis pactum.

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Mad Marty schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 07:08:
Je kunt de mp3's wel afspelen met een ander programma (om zeker te zijn dat het niet aan je files ligt)?

@hieronder:
De ene van die files is leeg (0b), de andere is AAC

@TS:
Het zijn dus geen mp3's ;)
Wow je bent een held! We zijn een stap dichter bij een oplossing, nog enkele vragen:

Waarom staat er bij bestand formaat dan mp3-audiobestand?

Ik verander de bestandsextensie naar .aac, hij is af te spelen met VLC. Maar ik krijg het met geen mogelijk heid afgespeeld in Itunes, ook niet na converteren.. ?

Waarom maakt inet stream archiver in gods naam zo'n raar bestands formaat?

In ieder geval al bedankt voor de hulp :)

Weet iemand een alternatief programma voor inet stream archiver?

[ Voor 5% gewijzigd door Siebelouis op 20-06-2010 14:37 ]

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:44
Ik heb een paar mp3's die itunes ook niet af wou spelen. Bij openen van mp3 in bewerk programma waren de eerste paar clicks (paar milisec) corrupt. Dit verwijderen en opnieuw omzetten naar mp3 en itunes speelde het af :). Omzetten zonder het verwijderen van die corrupte clicks speelde itunes het alsnog niet af.