Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] voorkeuren myreact naar my tnet

Pagina: 1
Acties:

• sirono
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 14:24
ik weet dat hier al een keer een discussie over geweest is in 2008. maar toen waren het forum en de fp volgens mij nog gescheiden... \[fp/feat] MyReact onder MY TNET

ik kwam hierop doordat ik op zoek was naar de mogelijkheid om de dm aan te zetten. en dit nergens kon vinden omdat ik alleen zocht onder tnet.

het lijkt me dat alle voorkeuren bij elkaar zetten onder my tnet handiger is :)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:19

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Handiger; ongetwijfeld. Ik denk (als user) dat het ook wel op de wishlist staat bij de tientallen andere dingen die verbeterd kunnen worden aan de integratie van forum in fp. Als developer kan ik ook wel zeggen dat ik wel een ruwe schatting kan maken van de hoeveelheid werk die dat met zich meebrengt, en dat je het daarom voorlopig niet snel zal zien. Daar zal denk ik redelijk wat van React voor herschreven moeten worden. Maar dat is een schatting en giswerk, ik ben geen T.net devver ;)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• sirono
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 14:24
is het niet mogelijk om het desnoods als koppeling weer te geven? iets als onder my tnet een link je "forum voorkeuren" dat kan dan gewoon linken naar de voorkeuren onder myreact.

edit: jullie intergratie van het forum en de fp is TE goed gelukt :) je vergeet gewoon dat het eigenlijk 2 verschillende pakketten zijn :)

[ Voor 28% gewijzigd door sirono op 17-06-2010 21:28 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

We zijn al hard bezig om ook de codebase meer naar elkaar toe te trekken. Dit staat dus op onze radar :)

Intentionally left blank