Mijn telfort al 3 weken offline

Pagina: 1
Acties:
  • 1.043 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Vandaag is Mijn Telfort Mobiel al ongeveer 3 weken offline. Nu ja, sinds woensdag is het weer online: en het zou verbeterd moeten zijn. Het tegenovergestelde blijkt: je kunt je factuur (een van de belangrijkste dingen, je krijgt ze namelijk niet per post, tenzij je 2,50 wilt betalen) nieteens inzien! Ik ben benieuwd wanneer Mijn Telfort eindelijk eens op gaat schieten. Ik baal ervan dat ik nu niet weet hoeveel minuten ik heb meegenomen van de vorige maand.

Heeft iemand enig idee wanneer Mijn Telfort echt gaat werken? En er zijn zeker nog veeeel meer mede-benadeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat zei de helpdesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Heb je al gebeld met de KS of HD, en staat er niets bij hun op de site kwa onderhoud.

Ik heb dit ook met enig regelmaat. stel anders even je vraag aan Telfort Webcare misschien kan hij de vraag dumpen bij mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
Je kunt nu wel inloggen, maar zodra je naar mijn factuur gaat staat dit er:
Het is tijdelijk niet mogelijk om online uw facturen en verbruik in te zien. Onze excuses voor het ongemak. Voor vragen over uw facturen tot en met mei 2010 kunt u contact opnemen met onze klantenservice. De factuur van juni is nog niet beschikbaar. U kunt ons bereiken op 0900-9596. U betaalt voor een gesprek € 0,30 per minuut (met een maximum van € 15, – per gesprek) plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Lijkt me duidelijk...

Heb het gevraagd aan Telfort Webcare

[ Voor 3% gewijzigd door francoski op 17-06-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:02
Zit met het zelfde "probleem". Ik kom dan hier op een gegeven moment uit:
https://www.telfort.nl/me...2010/06/14/mijn-facturen/

Ze falen wel een beetje, want het is nu al bijna juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel

Mexel

tjallingk schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:32:
Je kunt nu wel inloggen, maar zodra je naar mijn factuur gaat staat dit er:
Het is tijdelijk niet mogelijk om online uw facturen en verbruik in te zien. Onze excuses voor het ongemak. Voor vragen over uw facturen tot en met mei 2010 kunt u contact opnemen met onze klantenservice. De factuur van juni is nog niet beschikbaar. U kunt ons bereiken op 0900-9596. U betaalt voor een gesprek € 0,30 per minuut (met een maximum van € 15, – per gesprek) plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Lijkt me duidelijk...

Heb het gevraagd aan Telfort Webcare
Idd heel duidelijk, ze hebben regelmatig storing of onderhoud aan het mijn telfort gedeelte, en mensen maar bellen met de KS, mijn vrouw kon op een gegeven moment helemaal niet meer inloggen nadat ze als 3 jaar klant is, bellen en ze hadden het binnen 1 minuut opgelost, 2 dagen later weer hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:09
Geen factuur = geen betaling, dus ik ga er vanuit dat het redelijk snel opgelost is. ;)

Ook leuk dat ze je wel voor € 0,30 + belminuten "tegemoet" willen komen via een 0900 nummer.... wat dat betreft duidelijk een KPN dochter.

Tijd dat de telfort webcare in actie komt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Vrij belachelijk: juist door dit soort typische KPN-fratsen wil ik weg bij Telfort, ware het niet dat ik voor nummerbehoud een recente factuur naar Vodafone dien te sturen. Aangezien deze enkel online 'beschikbaar' is en Mijn Telfort, net als een paar maanden geleden, weer langdurig plat ligt, ben ik nu in feite bij Telfort opgesloten (met de extra kosten van dien). Ik weiger 30 + 25 cent p/m te betalen om bij de klantenservice in de wacht te staan.

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
Zit tot december vast daar aan SIM only. Denkdat ik daar wegga, maarja, wil ook weer niet te veel gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel

Mexel

tjallingk schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:39:
Zit tot december vast daar aan SIM only. Denkdat ik daar wegga, maarja, wil ook weer niet te veel gaan betalen.
Graag on topic blijven, jou probleem heeft niets te maken met het probleem wat de TS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
En het gaat zelfs van kwaad tot erger: factuur van juni is nog steeds niet beschikbaar, maar vandaag even op mijn bankrekening gekeken: blijkt Telfort ff meer dan 500 euro te hebben afgeboekt van mijn rekening! :(

Net gebeld: blijkt een fout bij Telfort te zijn en wordt vandaag nog teruggeboekt. Maar mijn bloeddruk was wel gelijk sky-high en was ook bijna al van plan om de Rabo te bellen om het bedrag te storneren...

Eerlijk gezegd nog nooit problemen met Telfort gehad, maar dit is direct wel van de zotte natuurlijk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:53
Volgens mij hebben ze vantevoren aan gegeven tot wanneer het offline zou zijn.
En bovendien, ze zijn bezig met het implementeren van een live belminuten systeem a la T-mobile, en dat juich ik alleen maar toe. Ik bedoel, je moet je minuten toch zelf bijhouden...dus even een maand zonder factuur vond ik geen ramp.

Overigens lijkt hij het half te doen. Je kan inloggen, maar niet alles doet het nog.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn Telfort heeft om eerlijk te zijn bij mij nog nooit gewerkt. Eerst herkende die mijn nieuwe 06 nummer niet (had gebruik gemaakt van nummerbehoud) en kreeg hierdoor facturen te zien van iemand anders (privacy ??). Daarna lag het er een tijd uit, maar hierna herkende die m'n nummer wel en nu ligt het inderdaad er nog steeds uit. Alles is sloom en eenmail ingelogd krijg je vaak de error dat de opgevraagde pagina niet kan worden gevonden met een domme foto van zo'n vrouw links onder met stekkers en snoeren.. om van te kotsen.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel

Mexel

Sorry voor de bump.

https://www.telfort.nl/ecare/mijntelfort/mobiel/inloggen

is al de gehele dag offline, Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Ook de klanten service heeft dit (http://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/)

Wie ervaart dit nog meer en heeft eventueel al gebeld vandaag het hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bij storingen graag nieuwe topics aanmaken ipv oude te kicken. Recycling komt het overzicht niet ten goede.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.