Goedemiddag,
Ik heb een probleem wat waarschijnlijk niet opgelost kan worden zonder de harddisk opnieuw te installeren, maar ik probeer het toch maar even.
Tot en met gisteren probleemloos gewerkt op de pc, wel een scan gedaan met Avira.
Vanmorgen pc opnieuw aangezet, toen bleek dat het internet niet meer werkte.
Ik heb gekeken bij netwerkinstellingen etc, maar hier zijn dus alle netwerkverbindingen en internetverbindingen weg, zomaar verwijderd.
Er is dus van het ene op het andere moment geen netwerkverbinding meer beschikbaar.
Goed, driver van onboard lan opnieuw geinstalleerd, maar die stopt ermee.
Ik dacht toen dus dat de lan chip defect was.
Losse netwerkkaart erin gezet, driver installeren, zelfde probleem. Dit apparaat kan niet worden gestart is de melding.
Systeemherstel werkt niet, geen herstelpunten beschikbaar.
Hoe zou dit probleem opgelost kunnen worden?
Ik heb een probleem wat waarschijnlijk niet opgelost kan worden zonder de harddisk opnieuw te installeren, maar ik probeer het toch maar even.
Tot en met gisteren probleemloos gewerkt op de pc, wel een scan gedaan met Avira.
Vanmorgen pc opnieuw aangezet, toen bleek dat het internet niet meer werkte.
Ik heb gekeken bij netwerkinstellingen etc, maar hier zijn dus alle netwerkverbindingen en internetverbindingen weg, zomaar verwijderd.
Er is dus van het ene op het andere moment geen netwerkverbinding meer beschikbaar.
Goed, driver van onboard lan opnieuw geinstalleerd, maar die stopt ermee.
Ik dacht toen dus dat de lan chip defect was.
Losse netwerkkaart erin gezet, driver installeren, zelfde probleem. Dit apparaat kan niet worden gestart is de melding.
Systeemherstel werkt niet, geen herstelpunten beschikbaar.
Hoe zou dit probleem opgelost kunnen worden?