...Krijg ik net de boodschap "iTunes kan geen reservekopie van de iPhone maken, omdat het maken van een reservekopie is mislukt." Iemand ooit een nog nuttelozer boodschap van z'n computer gehad?
BIOS,
Keyboard is not plugged in. Press key to continue
Keyboard is not plugged in. Press key to continue
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ja, "no keyboard detected, press F1 to continue" bij het booten van een oude pc had ik dat gezien.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Wat een compleet logische is trouwens. Het betekent eigenlijk 2 dingen:MB113 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:19:
Ja, "no keyboard detected, press F1 to continue" bij het booten van een oude pc had ik dat gezien.
1) "He, volgens mij is er geen keyboard aangesloten, maar als dat wel zo is moet je even op F1 drukken en dan doe ik gewoon verder gaan."
2) "He, volgens mij is er geen keyboard aangesloten. Prik er eentje in en druk dan op F1. Dan hoef je niet opnieuw op te starten en de trage POST procedure hoef ik dan dus ook niet opnieuw te doen."
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Alleen als je hem per se niet wilde begrijpen. De volledige melding wasVerwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:21:
Haha die is ook leuk!
"Keyboard error or no keyboard detected. Press F1 to continue."
Aangezien die BIOSen ervan uit gingen dat het zonder (werkend) keyboard geen zit had om op te starten kreeg je in het geval van een keyboard fout dus een melding. Je kon dan de fout herstellen en aangeven dat de fout hersteld was. Effectief, simpel en lang niet zo onlogisch als het gebracht wordt.
(Meestal ontbrak het keyboard niet, maar lag er iets op. Aangezien je na het booten in text-based OS terechtkwam is het helemaal niet zo raar dat je waarschuwt als er wat met het TB is).
Ja, maar toen ik het voor het eerst zag dacht ik echt zoiets van wtf, wat is dit voor melding. Maar het is eigenlijk wel logisch nu ja.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Leuk topic! Alleen moet het alleen over Apple gaan? Kheb anders nog een leuke windows melding:
"An error occured while displaying the previous error"

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
ERROR! Problem Exists Between Monitor And Chair.Gleighton schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:26:
Please replace user and press the any key to continue.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Ooit wel is een Office 2007 Powerpoint geopend in Office 2007 Word? Dan krijg je deze foutmelding:
"Dit bestand is gemaakt in een versie van Word 2007 die niet op de markt is gebracht en kan niet in de huidige versie van dit product worden geopend."
Deze "fout" zat er al in vanaf dat Office Word 2007 was uitgebracht.
"Dit bestand is gemaakt in een versie van Word 2007 die niet op de markt is gebracht en kan niet in de huidige versie van dit product worden geopend."
[ Voor 6% gewijzigd door Ventrigo op 17-06-2010 15:31 ]
Self reflection is the school of wisdom
ID10T - Error.The_Greater schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:28:
[...]
ERROR! Problem Exists Between Monitor And Chair.
PEBKAC = Problem exists between keyboard and chair.
PEBMAC leaves keyboard as possible source of failure.
Hardware failure is unlikely as long as user-error cannot be ruled out.
Die heb ik een keer van Eclipse gehad. Sindsdien maar IntelliJ gaan gebruiken.ChojinZ schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:28:
Leuk topic! Alleen moet het alleen over Apple gaan? Kheb anders nog een leuke windows melding:
Ook maar dat ik dat weet!
Kende hem nog niet, dacht ff proberen in Word 2010.Ventrigo schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:30:
Ooit wel is een Office 2007 Powerpoint geopend in Office 2007 Word? Dan krijg je deze foutmelding:
Ook een mooie melding :
code:
1
2
| The program used to create this object is Package. That program is either not installed on your computer or it is not responding. To edit this object, install Package or ensure that any dialog boxes in Package are closed. |
(Powerpoint 2010 is gewoon installed)
Ha nee hoor, alle geinige meldingen zijn welkomChojinZ schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:28:
In een oude in-house gebouwde applicatie waren sommige validaties niet helemaal lekker. 1 "error" die regelmatig voorbijkwam:
"Error: The operation completed successfully."
"Error: The operation completed successfully."
"Modje kan niet geen slotje zetten, omdat het niet slotje zetten is mislukt."
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.