discman aansluiten op cassettebandje ?

Pagina: 1
Acties:

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Ja, je leest 't goed :)

Mij is verteld (en ik neem nogal snel dingen aan ;) ) dat er zoiets bestaat als een speciaal soort casettebandje die je in je autoradio douwt en aan dat bandje kun je via een speciaal kabeltje je discman eraan verbinden zodat er gewoon muzek van je discman uit de autospeakers komt...

Waarom bouwt die eikel dan niet gewoon een cd-speler in z'n auto", hoor ik je denken :P

Ik heb dus een zogenaamde "project-auto" , das gewoon een leaseauto maar dan net iets anders en daar mag ik helaas nix anders inbouwen :( ga 't ook maar niet proberen dan...

Dus, bestaat bovenstaande ook daadwerkelijk of heeft iemand er van gehoord ? Ik ben echt een totale leek in dit soort dingen dus 't kan ook bullshit zijn :) maar dat wil ik graag van jullie weten :)

Verwijderd

Dit bestaat.
Ga naar Halfords ofzo.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Damn, verkeerd topic gepost, moest in Audio/video, sorry :o

maar thnx voor de bevestiging, 't bestaat dus :)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Heeft dat ding ook nog een bepaalde naam :?

Ik kan er op de website van Halfords nix over terug vinden helaas...

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
zou niet weten hoe het heet maar als je naar een redelijk audiozaak gaat zouden ze het moeten weten als je het een beetje goed omschrijft

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Mijn broer heeft er ergens nog 1. Is inderdaad wel geinig. Weet alleen niet waar hij die gehaald heeft. Was ook iets van 6 jaar terug of zo:)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Move je topic wel even :).

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
6 jaar terug ? bestaat dat al zolang ?
Maar ik zal vd week es een halfords zaak binnenstormen, hoop dat ze 't kennen :)

Verwijderd

Dingen bestaan, verwacht geen top geluid, en soms gaan ze een beetje moeilijk in je radio, maar het werkt wel goed...

Kosten ongeveer 10/15 gulden en zijn bij bijna iedere elektrozaak te krijgen...
Pagina: 1