Toon posts:

Exchange alternatief voor Linux server

Pagina: 1
Acties:
  • 645 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een Ubuntu 10.02 server draaien en ik wil daar een mail server van maken met de functionalitiet van exchange. Er zijn zat pakketten te vinden natuurlijk, maar ik be specifiek op zoek naar software waarmee ik op een windows client, outlook kan gebruiken op dezeflde manier als met een exchange server.
Calender, mail en alles in een mailbox op de server van waaruit direct gewerkt kan worden. Bestaat zoiets en zo ja, zijn er open source varianten?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zoals je zegt, er zijn er zat te vinden. Wat heb je al gevonden en waarom voldoet hun Exchange implementatie (niet)?

Nuttige zoek queries:
[google=linux exchange server]
[google=linux exchange server equivalent]
[google=ubuntu exchange server]
En natuurlijk hier op GoT.

Dat moet toch genoeg leesvoer bieden.

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:58

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Topicstarter
ok top, ik ben nu met zafara bezig... ziet er tot nu toe redelijk compleet uit. er is alleen een plugin voor outlook nodig maar dat is prima

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:58

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:04:
[...]

ok top, ik ben nu met zafara bezig... ziet er tot nu toe redelijk compleet uit. er is alleen een plugin voor outlook nodig maar dat is prima
Ik heb maar even met Zarafa gewerkt maar na mij mening is dat toch de beste oplossing voor opensource en Linux based Exchange oplossing (en het is en Nederlands-Israëlisch bedrijf)

Si vis pacem, para bellum

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-01 08:52

Equator

Crew Council

#whisky #barista

ou nou.. een beetje handig googlen en je had dit toch zeker zelf wel kunnen vinden.. we zijn geen helpdesk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.