Welke network music players ondersteunen samba (smb shares)

Pagina: 1
Acties:

• Opperpanter2
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-01 10:30
Hallo allen,

Ik zoek een music player voor op m'n slaapkamer, aan te sluiten op mijn mini hifi setje dat daar al staat.

Natuurlijk heb ik gekeken naar mogelijkheden en vraag ik dus niet om een vaag breed advies. Ik heb een paar specifieke eisen, waarvan met name de ondersteuning voor samba shares een lastige is. In de reviews/specs/etc is vaak lastig terug te vinden of dit ondersteunt wordt of niet. Vandaar dat ik het omdraai en de communicty vraag naar modellen die dit ondersteunen.

Eisen:

- Ondersteuning smb shares (ik wil dus niks op mijn linux nas hoeven draaien om bij m'n muziek te kunnen).
- Bedraad netwerk (ik haat draadloos).
- Line out.

Volgens mij kan de Freecom musicpal dit allemaal wel, maar die is al redelijk oud. Er is vast ondertussen een modernere speler die het ook kan.

Bedankt!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Deze vraag lijkt me toch wel met een beetje google-fu op te lossen? Heb je dat al eens geprobeerd en zo ja: met welke zoektermen?

• ReneK
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:12
Sonos

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het lijkt me dat bijna alle spelers dit ondersteunen. Het staat ook altijd wel vermeld bij de specs van een netwerkspeler. De popcornhours kunnen het in ieder geval (al is die meer voor Video, met MPD er op doet hij audio ook heel goed)

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 17-06-2010 07:20 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.