Hallo allemaal,
Ik heb het volgend probleem.
Om de keer dat als mijn laptop gestart is en tijdens het werken ermee alles goed gaat blijft het bij het opstarten 4 x hangen op dezelfde plek waar W7 geladen wordt.
Daarna als ik een film of iets dergelijks kijk blijft het soms hangen je hoort het geluid haken en het beeld blijft ook vasthangen.
Na hierna te rebooten loopt alles wel weer vlekkeloos en daarna begint het weer.
ik heb reeds 4 maal een clean install gedaan heb geen last van virussen en spyware en dergelijke 1 x heb ik geprobeerd 64 bit versie van windows 7 te installeren maar toen had ik problemen gekregen met stuurprogramma;s van mijn videokaart en toen liep ik helemaal vast want die pakte hij toen niet en moest ik deze installatie ongedaan maken bij veilige modus zodat er weer stond standaard vga grafische adapter en verliep alles wel zonder probleem maar kon ik niet volledig gebruik maken van de kaart ivm aero e.d.
Een ander gedachte kan zijn dat de firmware (bios) geupdate moet worden alleen kan deze update nergens vinden voor deze laptop
Waar kan dit probleem aan liggen hieronder de spec's van de laptop.
Specificaties:
- Samsung R510-FS04
- 15,4 inch WXGA Breedbeeld (1280 x 800) Highbright gloss
- Intel Core2 Duo T5750 (2.0Ghz), 2MB L2 Cache, FSB 800/1066
- 4GB DDR2 667/800 Intern geheugen
- 320GB Harddisk (5400RPM, SATA 300, 8MB cache, Fujitsu)
- nVidia GeForce 9200M GS 256MB DDR2
- Super Multi Dual Layer DVD RW (SATA 150, Samsung)
- Realtek HD Audio
- Atheros Wireless Network Adapter (802.11g)
- Gigabit Ethernet (Marvell Yukon)
- 1,3 Megapixel webcam
- Windows 7 Ultimate 32bit ( waardoor maar 3 gig ram geheugen beschikbaar is uiteraard)
Bedankt
Ik heb het volgend probleem.
Om de keer dat als mijn laptop gestart is en tijdens het werken ermee alles goed gaat blijft het bij het opstarten 4 x hangen op dezelfde plek waar W7 geladen wordt.
Daarna als ik een film of iets dergelijks kijk blijft het soms hangen je hoort het geluid haken en het beeld blijft ook vasthangen.
Na hierna te rebooten loopt alles wel weer vlekkeloos en daarna begint het weer.
ik heb reeds 4 maal een clean install gedaan heb geen last van virussen en spyware en dergelijke 1 x heb ik geprobeerd 64 bit versie van windows 7 te installeren maar toen had ik problemen gekregen met stuurprogramma;s van mijn videokaart en toen liep ik helemaal vast want die pakte hij toen niet en moest ik deze installatie ongedaan maken bij veilige modus zodat er weer stond standaard vga grafische adapter en verliep alles wel zonder probleem maar kon ik niet volledig gebruik maken van de kaart ivm aero e.d.
Een ander gedachte kan zijn dat de firmware (bios) geupdate moet worden alleen kan deze update nergens vinden voor deze laptop
Waar kan dit probleem aan liggen hieronder de spec's van de laptop.
Specificaties:
- Samsung R510-FS04
- 15,4 inch WXGA Breedbeeld (1280 x 800) Highbright gloss
- Intel Core2 Duo T5750 (2.0Ghz), 2MB L2 Cache, FSB 800/1066
- 4GB DDR2 667/800 Intern geheugen
- 320GB Harddisk (5400RPM, SATA 300, 8MB cache, Fujitsu)
- nVidia GeForce 9200M GS 256MB DDR2
- Super Multi Dual Layer DVD RW (SATA 150, Samsung)
- Realtek HD Audio
- Atheros Wireless Network Adapter (802.11g)
- Gigabit Ethernet (Marvell Yukon)
- 1,3 Megapixel webcam
- Windows 7 Ultimate 32bit ( waardoor maar 3 gig ram geheugen beschikbaar is uiteraard)
Bedankt