3 and 4 finger gestures old macbooks

Pagina: 1
Acties:

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Hee tweakers,

Ik meen ergens gelezen te hebben dat het mogelijk is om ook op de oudere (witte) macbook's 3 en 4 finger gestures te gebruiken. Er was immers geen hardware matige complicatie, maar apple heeft dit gewoon software matig gelockt. Nu heb ik op internet gezocht, en ik kom overal tegen dat het met een of ander driver pakket mogelijk moet zijn. Ik heb bijna een uur gezocht maar dit tevergeefs, weten jullie misschien of ik naar iets zoek wat niet bestaat of dat ik gewoon niet goed/verkeerd zoek?

Het gaat hier om een wit macbook model met 2,4 ghz core 2 duo etc., het model voor de poly-unibody zegmaar.

Alvast bedankt voor de hulp!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07-2025
Siebelouis schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:10:
Hee tweakers,

Ik meen ergens gelezen te hebben dat het mogelijk is om ook op de oudere (witte) macbook's 3 en 4 finger gestures te gebruiken. Er was immers geen hardware matige complicatie, maar apple heeft dit gewoon software matig gelockt. Nu heb ik op internet gezocht, en ik kom overal tegen dat het met een of ander driver pakket mogelijk moet zijn. Ik heb bijna een uur gezocht maar dit tevergeefs, weten jullie misschien of ik naar iets zoek wat niet bestaat of dat ik gewoon niet goed/verkeerd zoek?

Het gaat hier om een wit macbook model met 2,4 ghz core 2 duo etc., het model voor de poly-unibody zegmaar.

Alvast bedankt voor de hulp!
klinkt heel interessant :) hoop dat iemand hier iets meer weet!

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Kijk eens naar de Bettertouchtool, als hij bij live view gewoon alle vingers ziet dan moet het kunnen.
site: http://blog.boastr.net/?cat=4

[ Voor 15% gewijzigd door andries.t.net op 16-06-2010 20:21 ]

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Is my non multitouch macbook touchpad supported?
Answer: No! The option for setting the macbook type is just needed in case you wanna use a magic mouse

Voor zover ik weet is het wel een hardwarematige beperking.

• DarknessAwaits
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-01-2025
Bij de laatste generatie non-unibody MBP's is het wel mogelijk om een softwarematige hack uit te voeren. Heb het zelf ook gedaan, maar na een OSX update (ik meen van 10.5.4 naar nieuwer) werd de hack gereset en heb ik niet meer de moeite genomen om het nogmaals te doen.

Vond het vrij weinig toevoegen, wellicht werkt het ook gewoon lekkerder met het grote trackpad van de unibody's.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:04
Met de 10.6.x updates werkt het zo en zo op oudere modellen, ik gebruikte er ook eens een 'software hack' voor, maar nu met die update werkte het out of the box.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
niemand?
Pagina: 1